  • 1. Data: 2009-02-03 17:31:29
    Temat: Syfit podwieszany a zabudowa wnętrz
    Od: Puszka <p...@g...com>

    Witam

    Jak się montuje taką zabudowaną szafę z drzwiami przesuwnymi w
    przypadku gdy w pomieszczeniu jest sufit podwieszany??

    Właśnie kończe robiś sufit i zastanawiam się czy nie dać jakiś
    dodatkowych profili w miejscach gdzie będą drzwi.

    Chodzi mi generalnie o to czy jest możliwośc zamontowania takiej szafy
    do samej płyty k-g czy pod spodem musi być profil.

    pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2009-02-03 19:51:07
    Temat: Re: Syfit podwieszany a zabudowa wnętrz
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2009 09:31:29 -0800 (PST), Puszka napisał(a):

    > Chodzi mi generalnie o to czy jest możliwośc zamontowania takiej szafy
    > do samej płyty k-g czy pod spodem musi być profil.

    Nie musi byc profila. Jak rozumiem chodzi tylko o ustabilizowanie gornej
    prowadnicy drzwi. Zastosuj metalowe kołki typu molly srednica 6 lub 8 mm,
    jeden na kazde 80 cm dlugosci.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-02-04 12:27:33
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Puszka" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Mam zamontowana szafe z 3 drzwiami przesuwanymi i tez mam sufit z regipsu.
    Po bokach sa sciany z suporeksu. Z tego co widzialem przy montazu ta gorna
    czesc wogole nie byla przykrecana do sufitu. Trzyma sie to tylko na tych
    bocznych ramach i na dolnej. Wbrew temu co niektorzy sadza to drzwi
    przesuwne slizgaja sie po prowadnicy dolnej a gorna pelni tylko role
    przytrzymywania drzwi w pionie. Zeby one slizgaly (wisialy) na gornej
    prowadnicy to bylyby wieksze przeciazenia a tak to wystarczy.
    Jesli juz jestes na tym etapie to mozesz dac tam dodatkowy profil po to zeby
    w przypadku kiedy byloby niezbedne przykrecenie tej gornej prowadnicy, zeby
    bylo "cos" za regipsem.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II