  • 1. Data: 2009-03-22 17:56:08
    Temat: Szafy Komandor, Senator itp
    Od: "kichu" <k...@t...pl>

    Witam.
    Bardzo prosze Szanownych Grupowiczow o porade.
    Moja stara szafa zakonczyla zywot, nie chce kupowac kolejnego badziewia,
    mysle o szafie "komandora"
    Niestety nie mam mozliwosci ogladniecia takiej szafy na zywo, rowniez
    wszelkie konsultacje z salonem sprzedazy moge zalatwic tylko telefonicznie.
    Czym roznia sie profile stalowe od aluminiowych jesli chodzi o
    funkcjonalnosc, trwalosc itp?
    Czy warto inwestowac w polki czy tez taniej bedzie je wykonac we wlasnym
    zakresie (szafe bedzie skladal zaprzyjazniony stolarz).Na co jeszcze zwrocic
    uwage, co warto kupic a co sobie darowac?
    Potrzebuje dwie szafy, jedna z drzwiami z luster, druga z płyty.
    dziekuje i pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-03-22 22:15:56
    Temat: Re: Szafy Komandor, Senator itp
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Czym roznia sie profile stalowe od aluminiowych jesli chodzi o
    > funkcjonalnosc, trwalosc itp?

    cena :)
    niczym ponad to, mozesz kupic inne tanie profile(gorsze) albo drozsze(rownie
    dobre lub lepsze niz komandor)

    > Czy warto inwestowac w polki czy tez taniej bedzie je wykonac we wlasnym
    > zakresie (szafe bedzie skladal zaprzyjazniony stolarz).

    szafa to zadne cudo i kazdy potrafi to wykonac wiec nie ma co przeplacac wg
    mnie.
    lepiej za zaoszczedzone pieniadze kupic lepsze wozki i profile + dobrze
    wyposazyc szafy wg wlasnego uznania.
    tak naprawde to montaz jest wazny no i projekt z glowa.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2009-03-23 21:29:24
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 17:56:08 -0000, kichu napisał(a):

    > Moja stara szafa zakonczyla zywot, nie chce kupowac kolejnego badziewia,
    > mysle o szafie "komandora"

    No to marnie trafiłeś, bo obecnie komendor i inne to dość straszny badziew
    niestety - zwłaszcza drobne elementy typu uszczelki, szczotki, hamulce.

    > Czym roznia sie profile stalowe od aluminiowych jesli chodzi o
    > funkcjonalnosc, trwalosc itp?

    Aluminiowe są bardzo trwałe, a te anodyzowane na jakiś kolor dodatkowo nie
    zmieniają wyglądu, o ile sam ich nie uszkodzisz. Ja mam aluminiowe od
    ładnych paru lat i nikt ich nie rozpieszcza, a wyglądają jak nowe.

    > Czy warto inwestowac w polki czy tez taniej bedzie je wykonac we wlasnym
    > zakresie (szafe bedzie skladal zaprzyjazniony stolarz).Na co jeszcze zwrocic
    > uwage, co warto kupic a co sobie darowac?

    Zależy, co sam potrafisz zrobić. Szafy systemowe to prościzna dla każdego,
    kto nie ma dwóch lewych rąk - ale jeśli nigdy tego nie widziałeś, to po
    prostu zleć główną robotę stolarzowi, a półki zawsze sam możesz dodać.

    T.