    From: JanuszWo <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Szerokość drogi do domu
    Date: Tue, 05 Apr 2016 21:44:43 +0200

    Mam możliwość/mogę/muszę poprowadzić po swojej rolnej działce drogę do
    siedliska/domu. Od nieutwardzonej gminnej drogi potrzebuję wykonać od 100
    do 80 metrów.
    Według tego, co znalazłem w necie musi to być droga o szerokości 4,5
    metra. Albo jeszcze lepiej 5 metrów. Ale nikt nie ma tak szerokiej drogi.
    Bramy tej szerokości są drogie, nie widziałem takiej szerokości chyba
    nigdzie poza sklepami. Nawet moi znajomi, którzy zbudowali sobie dom w
    tym roku mają drogę do domu maksimum 3 metry.
    Jak szeroka powinna być droga do domu/siedliska? Dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam - JanuszWo