  • 1. Data: 2011-07-31 16:43:04
    Temat: Szuflada na DVD
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Mam - wydawałoby się - dosyć typową potrzebę: Jest sobie regał, który kiedyś
    stał pod telewizorem i miał w sobie półki na sprzęt A/V. Teraz telewizor
    powędrował na ścianę, sprzęt A/V na półki obok TV... a regał posłużył jako
    podstawka pod inny regał i po tym wszystkim zostały dwa otwory po sprzęcie A/V.
    Za niskie toto i za głębokie by dać książki, zresztą jest tuż nad podłogą
    więc byłoby to bez sensu :)

    Najchętniej w miejsce tych dziur wstawiłbym szuflady, ale to cenowo nie
    wchodzi w rachubę - szafka była na życzenie przygotowana w nietypowych
    wymiarach i pewnie musiabym producentowi zapłacić za te szuflady jak za
    zboże :(

    Dobra, wracając do tematu:

    Pomyślałem sobie, że fajnie by było dokupić coś tego typu:

    http://allegro.pl/polka-na-plyty-cd-dvd-hama-cd-basi
    c-cabinet-czarna-i1731046291.html

    i wstawić w to miejsce, ale musiałoby być zorganizowane tak, że płyty DVD
    leżą na dłuższej krawędzi i są skierowane grzbietami do góry - by po
    wysunięciu szuflady od razu było widać co tam jest.

    Niestety, nijak nie mogę znaleźć czegokolwiek co by było odpowiednie -
    cytowana aukcja jest najbliżej ideału, ale oczywiście się nie nadaje.
    Wszędzie tylko półki na te cholerne płyty CD :)

    Jakiś pomysł co by odpowiadało moim potrzebom i mogło jakoś choćby mniej
    więcej przypasować do takiego (tyle że inny kolor) mebelka:

    http://bartus.yyy.pl/allegro/komoda/IMGP0295.JPG

    Z góry dzięki za sugestie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2011-08-01 11:03:08
    Temat: Re: Szuflada na DVD
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-07-31 18:43, Jacek Osiecki pisze:

    > Jakiś pomysł co by odpowiadało moim potrzebom i mogło jakoś choćby mniej
    > więcej przypasować do takiego (tyle że inny kolor) mebelka:
    >
    > http://bartus.yyy.pl/allegro/komoda/IMGP0295.JPG
    >
    > Z góry dzięki za sugestie :)

    Ja kopiłem odpowiedniej długości prowadnice szufladowe, koszt kilkunastu
    zlotych, zamówiłem w obi dla fronty z okleinami - koszt ok 70 zł a
    reszte zrobiłem z zamówionej i pociętej także w obi bialej płyty,
    przegródki to już prosta sprawa.

    Oczywiście kluczowe jest aby kolor frontu był odpowiedni dla twoich
    mebeli. czas wykonania ok 4-5 godzin - nie jestem jakims specem stolarskim