  • 1. Data: 2013-02-23 22:20:54
    Temat: Szukam programu do aranżacji mieszkania
    Od: "Ewaryst" <E...@r...pl>

    Mam małe mieszkanie i chcę je inaczej urządzić
    bez ponoszenia bardzo dużych kosztów.
    W tym celu szukam darmowego programu
    pozwalającego przyjrzeć się różnym aranżacjom
    na podstawie posiadanych mebli i sprzętów
    z ewentualnym dokupieniem paru niezbędnych
    elementów.

    Proszę o wskazanie programów, które pozwalają
    zrobić coś takiego.

    Ewaryst

  • 2. Data: 2013-02-23 22:28:04
    Temat: Re: Szukam programu do aranżacji mieszkania
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    autocad wypuscil cos takeigo ale tam sa tylko "jego" meble itd.
    jest to aplikacja webowa...

    .:Artur:.

  • 3. Data: 2013-02-23 23:25:58
    Od: "Ewaryst" <E...@r...pl>

    > autocad wypuscil cos takeigo ale tam sa tylko "jego" meble itd.
    > jest to aplikacja webowa...

    Jako pewna ogólna wizja mógłby się przydać.
    Co to za program? Co to znaczy "aplikacja webowa" - nie znam się
    na tym.

    Ewaryst

  • 4. Data: 2013-02-23 23:26:12
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2013-02-23 22:20, Ewaryst pisze:
> [...]
    > z ewentualnym dokupieniem paru niezbędnych
    > elementów.
    >
    > Proszę o wskazanie programów, które pozwalają

    Kiedyś, ponad 11 lat temu, testowałem ten program:
    http://ecru.pl/wersje-demo

    Pamiętam, że napisałem dość prosty skrypt pozwalający zapisać projekt.
    Myślę, że obecna wersja na to by nie pozwoliła :)

    --
    http://monter.fm/

  • 5. Data: 2013-02-23 23:29:32
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    > Jako pewna ogólna wizja mógłby się przydać.
    > Co to za program? Co to znaczy "aplikacja webowa" - nie znam się
    > na tym.

    szczegoly tu:
    http://www.homestyler.com/

    --
    .:Artur:.

  • 6. Data: 2013-02-24 12:05:38
    Od: "Ewaryst" <E...@r...pl>

    Dzięki za odpowiedzi.

    Po wygooglowaniu odpowiednich haseł można otrzymać
    listę róźnych programów, a każdy jest zachwalany,
    czemu nie należy się dziwić.
    Zależałoby mi na rekomendacji jakiegoś, najlepiej
    darmowego, programu, którego ktoś (nieprofesjonalista
    jak ja) skutecznie używa(ł).
    Ważne jest by program mógł być użyty do aranżacji wnętrza
    małego mieszkania (M2).

    Ewaryst

  • 7. Data: 2013-02-24 12:23:34
    Od: adam <a...@w...pl>

> [...]
    > z ewentualnym dokupieniem paru niezbędnych
    > elementów.
    >
    > Proszę o wskazanie programów, które pozwalają

    Przeszukaj grupę, było takie pytanie ok rok temu i ok 3 lata temu.

  • 8. Data: 2013-02-24 13:01:40
    Od: "Ewaryst" <E...@r...pl>

    > Przeszukaj grupę, było takie pytanie ok rok temu i ok 3 lata temu.

    Którą grupę?

    Ewaryst

  • 9. Data: 2013-02-24 14:33:33
    Od: awow <a...@w...pl>

    > Którą grupę?

    Tą na której piszesz, czyli pl.misc.budowanie.

  • 10. Data: 2013-02-24 15:26:53
    Od: "Ewaryst" <E...@r...pl>

    > Tą na której piszesz, czyli pl.misc.budowanie.

    Piszę na trzy grupy od razu, stąd moje pytanie.
    Czy istnieje archiwum tej grupy żeby można było
    przeszukiwać wg daty?
    Może pamiętasz tytuł i/lub autora?

    Ewaryst