  • 51. Data: 2016-06-04 22:23:10
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Program budowy mieszkan do najmu do tego z niskim czyszem w koncu wyreguluje i
    urynkowi rynek nieruchomosci w Polsce.

    Kolejny bzdet pisowy i kolejna demagogia.

    Po pierwsze czy tani wynajem? Cynsz 10-20zł/m2

    Dwupokojowe mieszkanie to ok. 50m2. Jak łatwo policzyć czynsz za takie
    mieszkanie wyniesie 500-1000zł.

    Trzeba być idiotą lub być naprawdę zdesperowanym, żeby płacić taki
    czynsz. Gdybym stanął przed taką decyzją to wolałbym zamiast czynszu
    spłacać kredyt hipoteczny i potencjalnie mieszkać w swoim bezczynszowym.

    Po drugie takie budownictwo już istnieje od ponad 20 lat i nie jest to
    pomysł PIS-u. Nazywa się to TBS
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Towarzystwo_budownictw
    a_spo%C5%82ecznego

    Po trzecie problem z młodymi nie leży w tym, że nie mają gdzie mieszkać,
    bo mieszkań na wynajem jest w ch...., ale problem jest w tym, że nie
    mają za co.

    Tak więc pomysły PIS-u gówno wniosą tak samo jak nie wniosły TBS-y.

  • 52. Data: 2016-06-04 22:25:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Program budowy mieszkan do najmu do tego z niskim czyszem w koncu wyreguluje i
    urynkowi rynek nieruchomosci w Polsce.

    od kiedy państwowe ceny są realne?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2016-06-04 22:28:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    wolim wrote:

    > Już pomijając koszty grubych prac murarskich, to samo wyposażenie kuchni
    > to jest dobre 25 tysięcy

    chyba, że robisz w szemranych firmach
    zrobiłem kuchnię w domu za 10k

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2016-06-04 22:39:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Panstwo na wlasnych dzialkach bedzie budowalo. Teraz stoja nie wykorzystane.

    Naprawdę? które?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2016-06-04 22:40:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

    > Różnice mogą być w cenie gruntu. Ale w razie czego weźmie się zrobi
    > dekret i znacjonalizuje tereny w Stolycy :->

    znowu? :(

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2016-06-04 22:41:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A cóż to za bełkot, długość cyklu zwrotu nie ma znaczenia dla inwestora.

    ma. nawet podstawowe.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2016-06-04 22:46:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kilka osob na grupie pisalo ze z ynajmu wolnego mieszkania splacaja kredyt na dom.
    Wychodzilo ze biora tysiac plus czynsz. To jakies poltora tysiaca. Piecset a i tysiac
    to mniej niz poltora tysiaca.

  • 58. Data: 2016-06-04 23:05:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chcesz adresy czy namiary z GPSa?

  • 59. Data: 2016-06-04 23:19:54
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 22:46:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Kilka osob na grupie pisalo ze z ynajmu wolnego mieszkania splacaja kredyt na dom.
    Wychodzilo ze biora tysiac plus czynsz. To jakies poltora tysiaca. Piecset a i tysiac
    to mniej niz poltora tysiaca.

    Wg. Prawa budowlanego rodem od XV wieku lub nawet XV pne, dom to obiekt budowlany
    wykonany z MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH i przytwierdzony fundamentem do Ziemi.
    Ale w dobie cyfryzacji dom staje się URZĄDZENIEM - MASZYNĄ do mieszkania człowieka.
    Architekci, organy AAB,GINB mają swoje kąty nachylenia połaci, malunki (!) w
    miejscowych planach zagospodarowania - kicha i klika.
    Przejście do technologii tanich i mieszkalnych domów wymaga edukacji całego
    pokolenia.
    Fabryki domów potrzebne.
    Budowy domów to już było, to przestarzały kierunek. Nie strzechy, ganki, docieplenia.
    Nie nabijanie kasy kibicom mieszkalnictwa.
    Fabryki domów pasywnych i zcyfryzowanych.
    Nie kielnia i cyrkiel lecz procesor i technologia XXI wieku.

  • 60. Data: 2016-06-04 23:25:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakos nie widze zwiazku z tym co napisalem. Zaloz moze nowy temat.