  • 21. Data: 2009-11-19 13:25:03
    Temat: Re: Tania hurtownia sklep hydrauliczny w małopolsce
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:he3enc$l17$1@newsread2.aster.pl...

    > Ty się dobrze czujesz? Jaki Egipt?

    Pisałeś o innych krajach świata więc wymieniłem sobie Egipt- łapie się;))
    A nawet jeśli miałeś na myśli, Niemcy, Rosje , Irlandię czy cokolwiek innego
    to też mnie mało te kraje interesują. Mieszkam w Polsce tu zarabiam i tu
    wydaję swoje pieniądze.

  • 22. Data: 2009-11-19 13:44:12
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > A nawet jeśli miałeś na myśli, Niemcy, Rosje , Irlandię czy cokolwiek
    > innego to też mnie mało te kraje interesują. Mieszkam w Polsce tu zarabiam

    Nie interesuje mnie gdzie zarabiasz i gdzie wydajesz, ale interesuje mnie
    fakt, że twierdzisz że takie zjawisko występuje tylko w Polsce, co jest
    ewidentną nieprawdą.

  • 23. Data: 2009-11-19 13:51:12
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:he3i3h$2ppf$1@newsread2.aster.pl...
    > ewidentną nieprawdą.

    W którym momencie napisałem że takie zjawisko występuje TYLKO w Polsce?

    Krzysiek

  • 24. Data: 2009-11-19 14:21:36
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:he3i3h$2ppf$1@newsread2.aster.pl...
    >
    > W którym momencie napisałem że takie zjawisko występuje TYLKO w Polsce?

    Tak zinterpretowałem twoją wypowiedź. Mylę się?

  • 25. Data: 2009-11-19 14:33:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:he3k9o$2uuh$1@newsread2.aster.pl...

    > Tak zinterpretowałem twoją wypowiedź. Mylę się?

    Tak,mylisz się.
    Nie wiem jak jest w innych krajach.
    Chociaż coś wiem: mam kumpla Polaka który od chyba 10lat jest w Londynie ma
    tam firme remontową.
    I on mówi że jego tam nie interesuje zakup materiałów itp. Wszystko kupują
    inwestorzy.
    On bierze kase za robocizne wyłącznie. A mówi jeszcze że tam ludzie wcale
    nie wymagający. Nikt mu suwmiarka fug nie mierzy, i gazety pod łatą nie
    przeciska odbierając tynki itp.Tam odbiory są wizualne- wygląda ładnie to
    jest ok i tyle. widocznie angole nie wymagający są.

    Krzysiek

  • 26. Data: 2009-11-19 16:56:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    kris pisze:

    > Zresztą np spożywka: EuroCash też niby sprzedaje tylko hurtowo i dla
    > firm a w miarę regularnie robię tam zakupy prywatne i nigdy mi nie
    > odmówili.

    A od kiedy Eurocash jest hurtownią? Toż to zwykły Elektromis. :)

    --
    spp

  • 27. Data: 2009-11-19 18:04:12
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > A od kiedy Eurocash jest hurtownią? Toż to zwykły Elektromis. :)
    Ale teoretycznie sprzedaje tylko dla firm.
    A co jest hurtownią?

    Kris

  • 28. Data: 2009-11-19 18:07:49
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    > W którym momencie cię oszukał? Nie wywiązał się z umowy? Czy też jesteś
    > takim starym komuchem socjalistą? Nie wiesz co to jest gospodarka rynkowa?

    hehhehehhe
    Nie , on sie nazywa KALI ....:):):)
    jak KALI ukraść to OK
    jak Kalemu to zle :):):):)

    MAYKY

  • 29. Data: 2009-11-19 18:11:32
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    > Ależ oczywiście że może kupować. Tylko inwestorowi powinien podać dwie
    > ceny:
    > -cenę usługi
    > -cenę materiału
    > I inwetor decyduje czy kupuje materiał od wykonawcy czy kupuje sam we
    > własnym zakresie a wykonawcy płaci tylko za usługę.
    > Sytuacja jasna i klarowna jest wtedy.

    Mowisz co jest do zrobienia , w kontekscie hydrauliki mowisz jakie
    materialy chcesz miec ( producent) i dostajesz oferte wykonania (
    usługa) wraz z materiałami , i ofertę przyjujesz albo nie...
    To jest uczciwe - przynajmniej IMHO ....

    MAYKY

  • 30. Data: 2009-11-19 18:31:51
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wraz z materiałami , i ofertę przyjujesz albo nie...
    > To jest uczciwe - przynajmniej IMHO ....

    A dlaczego nie w rozbiciu; robocizna/ materiał?
    Uczciwy wykonawca potrafi wycenic swoja prace przecież, a inwestor ma prawo
    zaoszczedzic na materialach kupując je samemu. Uczciwy wykonawca powie tak:
    robocizna xxx zł,materiały yyy zł + np 10% za koszty logistyczne
    dostarczenia materiałow itp. I jest całkiem jasna sytuacja.
    Drugi problem jest taki że , jak się ustali jedna cenę za robote+mteriał to
    istnieje duze ryzyko że wykonawca chcąc zaoszczędzic kupi gorsze
    materiały/użyje niepełnowartościowe końcówki matrialów z poprzednich budów
    itp.
    Znam mnóstwo takich przypadków.

    Kris