  • 21. Data: 2012-09-10 09:37:17
    Temat: Re: Tanie meble kuchenne
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 1 września 2012 18:22:43 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    >

    > No to jednak nie potrzebujesz mebli "tanich" "do wynajmowanegp" "studentom"
    >
    > lokalu tylko porządnych.
    >
    > Wtedy minimum to Ikea.

    Ogranij się chłopie trochę i zdecyduj porządne czy Ikea.

    --
    ZZ@private

  • 22. Data: 2012-09-10 10:29:31
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >
    > lokalu tylko porządnych.
    >
    > Wtedy minimum to Ikea.

    Ogranij się chłopie trochę i zdecyduj porządne czy Ikea.
    ========================

    Oczywiście- możemy się pochwalić, kto co uważa za porządne. Myślę jednak, że
    na polskie warunki- np w porównaniu z "Bodziem" czy nawet BRW- IKEA ma w
    ofercie porządne meble kuchenne.

    demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    Chiron

  • 23. Data: 2012-09-10 10:32:18
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "tHe mRuWa" <g...@T...com> napisał w wiadomości

    > oj chyba przesadzasz, bodzio wcale złych mebli nie robi - a jak się to
    > porówna do ich niewielkiej ceny to wychodzi że są świetne :)
    > a i przy okazji całkiem nieźle wyglądają
    No nie wiem. Też miałem, i u znajomych widzę: trudno złożyć, minimalne
    różnice np w otworach (ich umiejscowieniu) tworzą widoczne z bliska
    nieestetyczne wrażenie.W IKEI wszystko pasuje, łątwo możesz później coś
    dokupić, łatwo złożyć.

  • 24. Data: 2012-09-10 13:00:58
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 10:29:30 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
    >
    > na polskie warunki- np w porównaniu z "Bodziem" czy nawet BRW- IKEA ma w

    Zastrzeżenia:
    1. Aktualnej oferty nie znam
    2. Nie wierzę aby w Ikea coś się istonie zmieniło przez ostatnie 10 lat, w innych to
    całkiem możliwe.
    3. Moje porównanie jest sprzed 6 lat.

    Bodzio był znacznie tańszy od najtańszej Ikei, a stwarzał wrażenie bardzo podobnego,
    względy estetyczne i wiara że jak Ikea to lepsze spowodowała że kupiliśmy kilka
    szafek Ikea (najtańszych, taka była potrzeba). Efekt po roku to powyrywane zawiasy
    (kilka), odpryski laminatu na półkach i bokach szafek, odchodzące uchwyty (jeden lub
    dwa).
    Zamieniliśmy Ikea na tańsze meble z pobliskiego bazaru (drewniane fronty, robione na
    zamówienie, cena z montażem minimalnie niższa niż Ikea). Z dokładnością do blatu
    trzymają się świetnie.

    --
    ZZ@private

  • 25. Data: 2012-09-10 13:54:25
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-09-10 10:32, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
    > różnice np w otworach (ich umiejscowieniu) tworzą widoczne z bliska
    > nieestetyczne wrażenie.W IKEI wszystko pasuje, łątwo możesz później coś

    W dodatku meble Bodzio to dla mnie pewien określony standard urody.
    Plasują się nawet za BRW. Więc nawet jakby otwory pasowały (co się
    zdarza czasami), to same oględziny dyskwalifikują.

    qr.a
    --
    pozdrawiam

  • 26. Data: 2012-09-10 16:51:19
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Zastrzeżenia:
    > 1. Aktualnej oferty nie znam

    No właśnie.

    > 2. Nie wierzę aby w Ikea coś się istonie zmieniło przez ostatnie 10 lat,
    > w innych to całkiem możliwe. 3. Moje porównanie jest sprzed 6 lat.

    Patrz punkt 1.

> [...]
    > robione na zamówienie, cena z montażem minimalnie niższa niż Ikea). Z
    > dokładnością do blatu trzymają się świetnie.

    Akurat szukam mebli i obszedłem zarówno BRW jak i Ikea. W Ikea nie odniosłem
    wrażenia że ekspozycja się rozsypuje. Będę robił na zamówienie ostatecznie
    ale głównie z powodu małego wyboru frontów oraz szafek koloru tylko białego.

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2012-09-11 11:41:00
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 16:51:57 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
    > Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > No właśnie.

    > Patrz punkt 1.

    Nawet jak się zmieniło to na gorsze.

    > Akurat szukam mebli i obszedłem zarówno BRW jak i Ikea. W Ikea nie odniosłem
    >
    > wrażenia że ekspozycja się rozsypuje.

    W końcu to duża firma, powinno ich być stać na utrzymanie ekspozycji.
    Eksploatacja w wynajętym mieszkaniu to cos innego niż oglądanie ekspozycji.

    > Będę robił na zamówienie ostatecznie
    >
    > ale głównie z powodu małego wyboru frontów oraz szafek koloru tylko białego.

    Każdy znajdzie powód dla siebie.

    --
    ZZ@private

  • 28. Data: 2012-09-11 13:11:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 04:00:58 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):

> [...]
    na zamówienie, cena z montażem minimalnie niższa niż Ikea). Z dokładnością do blatu

    Jakoś mam odmienne doświadczenia w tej kwestii. Kilka kuchni, złożonych
    dobre parę lat temu - trzyma się doskonale mimo dość intensywnej
    eksploatacji. Nawet spowalniacze działają bez zarzutu, mimo że standardowy
    sposób zamykania szafek to "trzasnąć, a spowalniacz zatrzyma i ładnie
    zamknąć". Żadnych odłażących oklein - ale może to dlatego, że braliśmy
    fronty z pełnego drzewa, a nie okleinowane. Nie wiem jakie gwarancje dają
    różni stolarze, ale Ikea daje 10 lat na fronty i 25 na korpusy - i przede
    wszystkim te gwarancje honoruje bez mrugnięcia okiem (kiedyś na tej grupie
    były podawane przykłady). Owszem, jakość mebli Ikei (jak wszystko w obecnych
    czasach) idzie raczej w dół niż w górę, ale to tylko argument za tym by brać
    od tego który daje lepszą gwarancję :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 29. Data: 2012-09-11 20:56:47
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-09-10 10:29, Chiron pisze:
> [...]
    > jednak, że na polskie warunki- np w porównaniu z "Bodziem" czy nawet
    > BRW- IKEA ma w ofercie porządne meble kuchenne.

    Mam w domu meble kuchenne z BRW. Używam już 3 lata bez najmniejszych
    zastrzeżeń. Wszystko zależy od mechanizmów. Ja mam wszystkie mechanizmy
    Bluma, więc meble są nie do zajechania (producent daje dożywotnią
    gwarancję na swoje mechanizmy). Fronty natomiast były kupowane w jakiejś
    promocji, teraz już nie są do dostania w BRW, bo dostawca BRW jak się
    dowiedział za jakie pieniądze BRW sprzedaje je klientom końcowym, to się
    wycofał i sprzedaje swoje fronty tylko w "drogich studiach kuchennych".
    Był nawet problem jak omyłkowo jeden front przywieźli źle docięty -
    czekałem na wymianę prawie 2 miesiące, a sprzedawca tłumaczył się
    właśnie tym wycofaniem się producenta ze sprzedaży dla BRW. W każdym
    razie niewielka kuchnia (około 5mb) kosztowała prawie 20 tys. Więc
    mówienie, że meble z BRW są złe, jest chyba trochę na wyrost. Wszystko
    zależy od tego co się kupuje. W supermarketach też są produkty z wyższej
    półki i te najtańsze, dla najmniej wymagających.

    Z tego co wiem IKEA robi swoje meble na czymś zbliżonym do Bluma, więc
    mają prawo być solidne. Ale nie wiem, czy tak jak Blum, dają dożywotnią
    gwarancję na mechanizmy.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 30. Data: 2012-09-12 21:45:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ wrote:

    > Ogranij się chłopie trochę i zdecyduj porządne czy Ikea.

    meble kuchenne ikea są bardzo porządne...

    i mają zasadniczą zaletę nad robionymi przez "firmy" są do kupienia od ręki
    bez łaski.

    ile osób znam co zamawiały meble w firmach to zawsze były jakieś problemy.