  • 1. Data: 2011-08-18 05:29:06
    Temat: Tapeta samoprzylepna się odkleja
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Witam. - Jak w temacie. Nakleiłem na fragment sufitu tapetę drewnopodobną.
    Tyle tylko, że klej przez wiele miesięcy jest świeży i tapeta pod własnym
    ciężarem się stopniowo odkleja i spada mi na ryja. Czy można jakoś
    "utrwalić" ten klej, żeby wreszcie przestał puszczać?
    Może ktoś z Was przykleja profesjonalnie takie tapety i jest na to jakiś
    prosty sposób?
    Bardzo proszę Was o radę.
    Pozdrawiam,
    jagr

  • 2. Data: 2011-08-18 07:00:48
    Temat: Re: Tapeta samoprzylepna się odkleja
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-18 07:29, jagr pisze:
> [...]
    > "utrwalić" ten klej, żeby wreszcie przestał puszczać?
    > Może ktoś z Was przykleja profesjonalnie takie tapety i jest na to jakiś

    Jak już CI się odkleja to pewnie pozamiatane.

    Przed klejeniem powinieneś przygotować podłoże - najlepiej dobrym
    gruntem, jeszcze lepiej dodatkowo jakąś farbą.

    Możesz przygrzać tą tapetę klej lepiej się rozprowadzi i może złapie -
    choć wątpię.

    Ariusz