  • 101. Data: 2014-08-12 19:26:06
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 18:05:08 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    >

    > Urzędnik to taka figura, która potrafi wydać każdą kwotę. Dostanie
    >
    > milion na jakieś zadanie - to wyda ten milion. Dostałby na to samo pół -
    >
    > i też by wystarczyło. Trzeba w końcu zacząć wydawać pieniądze
    >
    > RACJONALNIE i okaże się, że na ludzi starych nie zabraknie. Wiadomo, że
    >
    > nadzór nad budżetem państwa (a to kwota tak ogromna, że niewyobrażalna
    >
    > wręcz) mają często ludzie bez żadnych kwalifikacji i to oni lekką ręką
    >
    > wydają tu i tam.
    >

    > A to całe gadanie o tym, że nie ma na emerytury - to taki bat na
    >
    > społeczeństwo, żeby za bardzo nie podskakiwało.

    Z podatków ciężko. Nikt by nie zaakceptował najniższego przedziału dochodowego na
    poziomie 50%. Ogólnie mówi się zus a tam emerytalne, zdrowotne, chorobowe ..... .
    Sama składka emerytalna nie jest jakaś straszna. W dużym uproszczeniu za każde 5 lat
    pracy odkłada się na równowartość roku na emeryturze. Jak nie system wdrożony przez
    Bismarcka to może system kapitałowy. Jak się giełda spierdoliła to tam gdzie był
    ludzie starzy zostali bez środków do życia. Tez kapitałowy marny. To może oparty na
    funduszach emerytalnych? W Argentynie znacjonalizowano fundusze emerytalne bo się
    okazało że były nie wypłacalne. W Polsce ulubionym kierunkiem inwestowania funduszy
    emerytalnych są obligacje skarbu państwa. Generuje to powiększanie długu wewnętrznego
    o więcej niż docelowy zysk dla frajerów jak pójdą na emeryturę. Masz jeszcze jakieś
    pomysły związane z emeryturami bo dla mnie najlepszy jest nie pozbawiony wad system
    Bismarcki. A co do tego że urzędnicy są w stanie rozpierdolić każdą kasę to zgoda.

  • 102. Data: 2014-08-12 21:55:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Aug 2014 17:12:18 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > Nie ma wyjścia.
    > To co mamy teraz nie może trwać. W ZUS nie ma *żadnych* pieniędzy.

    jeszcze trochę i odkryjesz, że kopernik nie żyje

    > Nie
    > ma o czym dyskutować w takim razie, chyba, że masti poda jakieś inne,
    > lepsze rozwiąznie.
    > Pewnie jak zwykle nie poda.

    to Ty twierdzisz, że Twój guru ma cudowne rozwiązania. Tylko jakich nikt
    ich nie widział. Poza wyznawcami, którzy wierzą w cuda.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 103. Data: 2014-08-13 08:06:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-12 21:55, masti wrote:

    > jeszcze trochę i odkryjesz, że kopernik nie żyje

    Nie wiadomo czy masti odnosi się do 1. czy do 2. zdania.

    > to Ty twierdzisz, że Twój guru ma cudowne rozwiązania.

    Twierdze to co napisałem - dyskusja jest niemożliwa jeśli z drugiej
    strony nie padają argumenty. masti pisze stale coś w stylu "bzdury",
    "cuda", "nie da się".
    Normalne rozwiązania muszą dać się wprowadzić w życie skoro
    "funkcjonuje" coś tak absurdalnego jak ZUS.
    Jaki masti ma interes w obronie ZUS?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 104. Data: 2014-08-13 09:24:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Aug 2014 08:06:35 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > Nie wiadomo czy masti odnosi się do 1. czy do 2. zdania.

    nie poradzę, że czytanie ze zrozumieniem sprawia ci ból

    > Twierdze to co napisałem - dyskusja jest niemożliwa jeśli z drugiej
    > strony nie padają argumenty.

    nie podałeś żadnego argumentu. Podałeś pomysły z nierealnymi danymi.

  • 105. Data: 2014-08-13 09:28:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-13 09:24, masti wrote:

    > nie poradzę, że czytanie ze zrozumieniem sprawia ci ból

    masti nie rozumie odpowiedzi :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 106. Data: 2014-08-13 09:49:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Aug 2014 09:28:55 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > masti nie rozumie odpowiedzi :-(

    owszem rozumiem. Dlatego proszę cię byś podał konkrety. Możesz zacząć od
    podania co to znaczy ruszy z kopyta i ile wynosi kopyto:
    "- z VAT, który ruszy z kopyta w związku ze zniesieniem pod. doch. i
    uwolnieniem gospodarki"

    PS: skąd Ci się wzięła maniera mówienia do rozmówców w trzeciej osobie?

  • 107. Data: 2014-08-13 10:07:16
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-13 09:49, masti wrote:
> [...]
    > podania co to znaczy ruszy z kopyta i ile wynosi kopyto:
    > "- z VAT, który ruszy z kopyta w związku ze zniesieniem pod. doch. i

    To tak jakby prosić o dowód na to, że jak odkręcę mocniej kran to woda
    będzie płynąć większym strumieniem.

    > PS: skąd Ci się wzięła maniera mówienia do rozmówców w trzeciej osobie?

    Nie wiem kto stoi za nickiem.
    Do nicków, niekiedy, zwracam się w 3 osobie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 108. Data: 2014-08-13 11:13:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Aug 2014 10:07:16 +0200 osobnik zwany quent napisał:

    > To tak jakby prosić o dowód na to, że jak odkręcę mocniej kran to woda
    > będzie płynąć większym strumieniem.

    i myślisz, że jak odkręcisz kranik 1/2 cala to napełnisz ocean w 5 minut?

    > Nie wiem kto stoi za nickiem.
    > Do nicków, niekiedy, zwracam się w 3 osobie.

    to jak mówienie do kogoś patrząc za okno

  • 109. Data: 2014-08-13 11:23:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 11:13:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > i myślisz, że jak odkręcisz kranik 1/2 cala to napełnisz ocean w 5 minut?

    To lepsze niz stac nad zakreconym i liczyc na cud, podczas gdy do wodociagu
    podpielo sie na lewo tysiace osob stojacych u wladzy, ktorzy napelniaja swoje
    ogrodowe baseny :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 110. Data: 2014-08-13 11:41:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Aug 2014 02:23:55 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > To lepsze niz stac nad zakreconym i liczyc na cud, podczas gdy do
    > wodociagu podpielo sie na lewo tysiace osob stojacych u wladzy, ktorzy
    > napelniaja swoje ogrodowe baseny :D
    > pozdr.

    mówimy tu o tym by ta rurka zastąpiła obecny wodociąg. Chciałby by
    ktokolwiek z wyznawców JKM pokazał wyliczenia, które uzasadnia, że da radę