  • 81. Data: 2014-08-08 22:27:20
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 17:56, Ghost wrote:
    > Konkret będzie kiedy pokaże
    > wiarygodne wyliczenia ze wszystko zadziała.

    I co, wtedy Ghost uwierzy??
    LOL

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 82. Data: 2014-08-08 22:29:13
    Temat: Re: [OT} Re: U3atwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 19:38, Przemek wrote:
    > Wiesz je?li dla ciebie konkretem nie jest to co mówi? na pocz?tku lat 90-ych
    > ?e trzeba utworzyae fundusz i tam wrzucaae kase z prywatyzowanych firm to ju?
    > nie wiem jak mo?e byae bardziej kokretnie.

    Mówił też już wtedy, że należy usatwowo zakazać uchwalania budżetu z
    deficytem. Lewica ryczała ze śmiechu - tak jak teraz ta nasza forumowa.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 83. Data: 2014-08-08 22:34:53
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-08 17:54, Ghost wrote:
    > Masz w pysk w realu.

    Jak mówią Twoi równieśnicy intelektualni - żryj gruz.
    PLONK

  • 84. Data: 2014-08-09 07:51:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 07:46:33 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > ...człowieka wybitnego jakim jest niewątpliwie JKM.
    Ty tak powaznie?

  • 85. Data: 2014-08-09 13:02:39
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    On 2014-08-08 17:54, Ghost wrote:

    >Jak mówią Twoi równieśnicy intelektualni - żryj gruz.
    >PLONK

    Hmmm, quencikowi nie podobają się zwyczaje korwina, a to ci zdziwienie.

  • 86. Data: 2014-08-09 13:03:23
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    oglegroups.com...

    >Ty tak powaznie?

    Najwyraźniej, wyznawca pełną gębą.

  • 87. Data: 2014-08-09 13:04:56
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    On 2014-08-08 17:56, Ghost wrote:

    >I co, wtedy Ghost uwierzy??

    Wtedy Ghost sprawdzi

    >LOL

    SROL, jak widać tobie wyliczenia i liczby obce są i niepotrzebne do niczego

  • 88. Data: 2014-08-10 16:34:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-09 07:51, Kris wrote:

    > Ty tak powaznie?

    Oczywiście. Kiedyś doczeka się wielu pomników.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 89. Data: 2014-08-11 09:53:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Oczywiście. Kiedyś doczeka się wielu pomników.

    A za co? Za chęci?
    A tak w ogóle to on ma jakis program na wypadek przejęcia rządów? Np co
    zrobi z obecnymi emerytami? Czyli jaki ma sposób na przejscie od gospodarki
    obecnej sterowanej do liberalnej.

    b.

  • 90. Data: 2014-08-11 09:58:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-11 09:53, Budyń wrote:
    > A za co? Za chęci?
    > A tak w ogóle to on ma jakis program na wypadek przejęcia rządów? Np co
    > zrobi z obecnymi emerytami? Czyli jaki ma sposób na przejscie od
    > gospodarki obecnej sterowanej do liberalnej.

    Czy KNP ma program?
    Oni jako jedyna partia mają konkretny program.
    O emerytach mówią, piszą. Trzeba poszperać w necie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info