  • 21. Data: 2011-11-27 13:16:00
    Temat: Re: Usunięcie pniaka
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 09:51:29 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Dawno, dawno temu (w 2005 roku) na tej grupie Dirko radził:
    > "Odkop ziemię wokół pni, zetnij je ponownie 5 -10cm poniżej
    > poziomu gruntu, nawierć grubym wiertłem kilka otworów, wsyp do nich granulki
    > saletry amonowej, zasyp ziemią, wyrównaj teren. :-)"

    Przez otwory nasacza sie pniak wodnym roztworem saletry, czeka az wyschnie,
    nasacza benzyna i podpala. Wada - nie mozna tego robic blisko domu.

    Mozna tez potraktowac pniak termitem. Wada j.w.

    Oba sposoby wymagaja nieco oblatania w temacie i glowy na karku.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio