  • 11. Data: 2009-04-09 08:03:57
    Temat: Re: Usystematyzujmy :-) Izolacja pionowa/pozioma, podłoga w piwnicy
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 8 Kwi, 17:10, "Tornad=tornad" <t...@o...net> wrote:
    >Zatem jak tu ktos napisal, jakies specjalne "rapowanie" nie
    > tylko nie jest konieczne lecz byloby wrecz szkodliwe. Chociazby ze wzgledu
    > znaczace powiekszenie takiej powierzchni w stosunku do gladkiej i mniejsza
    > wydajnosc z litra. Byc moze jest to pozostalosc z czasow, gdy do tych celow
    > uzywalo sie plynnego lepiku, ktory mial tendencje splywania zanim zastygl a i
    > potem przez dlugie lata lepik powoli ale po scianie plynie.

    Tornad=tornad Co ty fandzolisz!
    ;-)

    Orapować to znaczy właśnie wyrównać... Zachlapujesz zaprawą cementową
    i wygładzasz. Masz potem równiutko i żadne fugi, wżery w bloczkach,
    pęknięcia, odspojenia itp nie mają już znaczenia. Wszytko przykrywa
    gładka równa powierzchnia mocnego "tynku cementowego". I mazidła
    wychodzi wtedy mniej, a w dodatku masz pewność że jest to ciągła
    izolacja. Nierobienie tego, w przypadku piwnicy z bloczka" to jest
    właśnie partacki błąd.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 12. Data: 2009-04-09 12:27:10
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

> [...]
    > wychodzi wtedy mniej, a w dodatku masz pewność że jest to ciągła
    > izolacja. Nierobienie tego, w przypadku piwnicy z bloczka" to jest

    No coz, kazdy ma jakies skojarzenia; ja myslalem, ze masz na mysli cos z tej
    beczki:
    http://www.filmiki.jeja.pl/4828,chacarron.html
    Teraz bede wiedzial, ze tu chodzi o gladkie pupcie a nie o kostropaty pysk
    rapera.
    Pzdr.

  • 13. Data: 2009-04-09 12:33:52
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 9 Kwi, 14:27, "Tornad" <t...@o...net> wrote:

    > Teraz bede wiedzial, ze tu chodzi o gladkie pupcie a nie o kostropaty pysk
    > rapera.

    :-))))