  • 1. Data: 2013-09-09 08:51:54
    Temat: Uszczelnienie drzwi zamiast progu
    Od: w...@g...com

    Witam.

    Chciałbym uszczelnić drzwi (jedne pomiędzy kotłownią-salonem, drugie
    wiatrołapem-garażem) pomiędzy podłogą a skrzydłem drzwi. Standardowo jest tam 1-2cm
    podcięcia.

    Ponieważ wolałbym nie mieć progów, czy są do kupienia jakieś podklejane,przekręcane
    elementy do drzwi, które by tą szparę zniwelowały?

    Druga sprawa, to czy są też do kupienia jakieś łatwo montowalne/demontowalne
    ocieplenia skrzydła drzwi (coś ze styropianu, etc), najlepiej ognioodporne ?

    pzdr
    Bogdan

  • 2. Data: 2013-09-09 08:57:06
    Temat: Re: Uszczelnienie drzwi zamiast progu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ponieważ wolałbym nie mieć progów, czy są do kupienia jakieś
    > podklejane,przekręcane elementy do drzwi, które by tą szparę zniwelowały?

    Są takie specjalne "szczotki".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-09-09 09:17:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 08:51:54 UTC+2 użytkownik w...@g...com
    napisał:
    > Ponieważ wolałbym nie mieć progów, czy są do kupienia jakieś podklejane,przekręcane
    elementy do drzwi, które by tą szparę zniwelowały?
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=uszczel
    ka+szczotkowa&search_scope=category-46105

  • 4. Data: 2013-09-09 09:41:27
    Od: w...@g...com

    > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=uszczel
    ka+szczotkowa&search_scope=category-46105

    Dzięki (wszystkim). O coś takiego mi chodziło.

    pzdr
    Bogdan