  • 1. Data: 2012-03-18 17:35:49
    Temat: Utwardzenie terenu pod kostke
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Witam!

    Docelowo chce na podworku polozyc kostke, ale na razie sa wazniejsze
    wydatki i tak sobie kombinuje ... wybrac 50cm ziemi i wysypac "czyms" co
    na razie (sezon-dwa) bedzie warstwa wiezchnia a potem bedzie robic za
    podklad pod kostke - zeby dwa razy nie robic tej samej roboty.
    Poradzcie cos prosze.
    Po podworku nie jezdza samochody - tylko ruch pieszy i ew jakis rower
    czy skuter ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2012-03-18 17:55:54
    Temat: Re: Utwardzenie terenu pod kostke
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-03-18 18:35, RadekNet pisze:

    > Poradzcie cos prosze.

    Też sobie tak wykombinowałem. Zostało "wykorytowane" jakieś 50cm, na to
    gruz - poleżał, samochody ciężarowe pojeździły, później grubszy kamień -
    ubite zagęszczarką, drobny kamień - ubite zagęszczarką.
    Jeszcze trochę drobnego kamienia dosypię i ubiję i tak będzie czekać do
    "kiedyśtam" na kostkę.

    Tylko pamiętaj aby kładąc warstwy kamienia nie nasypać za dużo bo
    później będziesz go wybierać aby kostka nie wyszła wyżej niż trzeba.

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-03-19 18:49:04
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 18.03.2012 18:55, SkiMir pisze:

> [...]
    >
    > Tylko pamiętaj aby kładąc warstwy kamienia nie nasypać za dużo bo
    > później będziesz go wybierać aby kostka nie wyszła wyżej niż trzeba.

    Ty robiles grunt pod transport - u mnie ma byc to malo obciazane. Ile
    nalezy wybrac ziemi pod ta kostke? Te zalozone 50 cm bedzie ok?

    Skad brac gruz, zeby nie zbankrutowac? ;)

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2012-03-20 07:02:00
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Ty robiles grunt pod transport - u mnie ma byc to malo obciazane. Ile
    > nalezy wybrac ziemi pod ta kostke? Te zalozone 50 cm bedzie ok?

    30cm spokojnie wystarczy!

  • 5. Data: 2012-03-20 11:15:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 marca 2012, 08:02:00 UTC+1 użytkownik gzk napisał:

    > 30cm spokojnie wystarczy!

    Nie napisal co tam ma za grunt.. Przy glinie wybralbym 40-50 cm. Przy piasku
    wystarczy nawet 20 jezeli ma tam byc tylko ruch pieszy / rowerowy / skuterowy :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2012-03-20 18:38:17
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    sion-forums@vbbfy7...

    > 30cm spokojnie wystarczy!

    50 cm żeby chodnik zrobić? U mojego ojca 20 cm grubego żwiru + ok 5 cm
    piasku z cementam na glinie że w lato łopaty wbić nie można a w deszcze
    trzęsło się to jak galareta wjeżdża raz w miesiącu samochód asenizacyjny (18
    t DMC) po tej samej ścieżce i nie ma problemu. Jeśli to odpowiednio odwodni
    10 cm spokojnie wystarczy.
    Tylko nie kładź gruzu bo jest duże ryzyko, że woda w szczelinach się
    zgromadzi i wysadzi ci to po kilku zimach.

  • 7. Data: 2012-03-24 19:55:28
    Od: "..:maniek:.." <m...@g...pl>

    > 50 cm żeby chodnik zrobić? U mojego ojca 20 cm grubego żwiru + ok 5 cm
    > piasku z cementam na glinie że w lato łopaty wbić nie

    no dokladnie! 50 cm podbudowy pod deptak?? ludzie nie macie na co pieniedzy
    wywalac?!
    ja mam u siebie jakies 30cm grubego kamienia+5cm drobnego zoltego
    tlucznia...czasem wjedzie na to zaladowany tir, dosc czesto ciezarowki typu
    jelcz, procz tego normalne osobowki i jest ok...jak do tego na wierz dojdzie
    kostka to juz czolg tego nie ruszy
    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)