  • 1. Data: 2009-08-28 14:09:54
    Temat: Waska lodowka - ktos przerabial temat? szerokosc 50 cm
    Od: "h" <...@w...com>

    Witam

    Ktos moze poszukiwał kiedys takiej waskiej lodowki?
    Udalo mi sie znalezc jedynie Ardo.. czy inne firmy takich nie robia?
    Interesuje mnie lodowka dwudrzwiowa z zamrazarka na dole, wysokosc tak min z
    150cm.

    A moze ktos ma jakas wyszukiwarke bo oprocz Ceneo chyba zadna nie oferuje
    szukania po szerokosci..

    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2009-08-28 18:55:02
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > A moze ktos ma jakas wyszukiwarke bo oprocz Ceneo chyba zadna nie oferuje
    > szukania po szerokosci..
    >
    > pozdrawiam
    > Pawel

    W zeszłym roku kupiłem Whirpool o wys 120cm i szer. 50cm (były jeszcze
    140cm)
    Ardo miało model o wys. 150cm z zamrażalnikiem na górze.
    Modelu tego Whirpool w tej chwili nie pamiętam - może jutro sprawdzę
    bo nie w moim mieszkaniu.

    Ogólnie jak szukałem to z tych węższych przeważają 54cm - ale wybór jest
    mały w porównaniu z 60cm i wiecej
    Nie jestem pewien w tej chwili ale chyba Beko oprócz
    Ardo i Whirlpool miało też jakieś 50-ki

    Myślę że dobrze zrobi wizyta w najbliższym Media Markt/Saturn/Euro AGD
    ze wskazaniem na Media Markt z moim skromnym zdaniem najwiekszym
    asortymentem.

    Artur Dębski
    http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

  • 3. Data: 2009-08-29 08:22:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 28.08.09 16:09, h pisze:

    > A moze ktos ma jakas wyszukiwarke bo oprocz Ceneo chyba zadna nie oferuje
    > szukania po szerokosci..

    AGDexpert.pl

    --
    Pete