  • 1. Data: 2010-12-01 21:38:13
    Temat: Werbiński ma mieszkanie do wnajęcia;)
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    http://zary.nieruchomosci-online.pl/mieszkania,wynaj
    em/2119661.html

    Jasiu chyba w Żarach mieszka

    Na takim metrażu można pewnie całkiem luksusowo mieszkać przez 30lat;))

    Kris

  • 2. Data: 2010-12-01 22:21:33
    Temat: Re: Werbiński ma mieszkanie do wnajęcia;)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > http://zary.nieruchomosci-online.pl/mieszkania,wynaj
    em/2119661.html

    > Jasiu chyba w Żarach mieszka
    >
    > Na takim metrażu można pewnie całkiem luksusowo mieszkać przez 30lat;))

    Kochany to i tak luksus. Wiesz jaka kase mozna zarobic z niewydanego
    kapitalu? Po co komu wiecej? Za 30 lat bedzie mial dom a za 60 to i dwa.
    :-))

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2010-12-02 01:38:55
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kochany to i tak luksus. Wiesz jaka kase mozna zarobic z niewydanego
    > kapitalu? Po co komu wiecej? Za 30 lat bedzie mial dom a za 60 to i dwa.
    > :-))

    Ale żeby dwa pokoje na 11 metrach...? i do tego jeszcze poszukuje lokatorki.
    Oj... szybko to 'mieszkanie' stałoby się za małe, oj szybko :-)))

  • 4. Data: 2010-12-02 07:50:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Kochany to i tak luksus. Wiesz jaka kase mozna zarobic z niewydanego
    > kapitalu? Po co komu wiecej? Za 30 lat bedzie mial dom a za 60 to i dwa.

    Ja juz nie wiem jak jesty z tym kapitałem. Werbiński piszę żeby kapitał mieć
    i pomnazać, chyba zbooY pisał że kapitał to same straty i żeby go nie
    trzymać;)).
    Nie wiem komu wierzyć;)) Osiołkowi w żłoby dano...

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-12-02 10:49:47
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > trzymać;)).
    > Nie wiem komu wierzyć;)) Osiołkowi w żłoby dano...

    Obaj mamy rację. Otóż kapitał trzymany w gotówce traci swoją wartość. Trzeba
    minimum wysiłku, żeby utrzymywać jego wartość realną. Np obecnie lokata 5%
    po podatku zachowa wartość kapitału, ale go jeszcze nie pomnaża. Następnie
    mamy np obligacje korporacyjne dające kilka % powyżej inflacji, potem akcje,
    a na samym końcu szybki zysk z hazardu na kontraktach, w kasynie, na opcjach
    i foreksie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-12-02 10:52:39
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Następnie mamy np obligacje korporacyjne dające kilka % powyżej inflacji,
    > potem akcje, a na samym końcu szybki zysk z hazardu na kontraktach, w

    To po co sie bawić z lokatami jak można szybko zyskać w kasynie, na opcjach
    i foreksie;))

  • 7. Data: 2010-12-02 11:36:59
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > To po co sie bawić z lokatami jak można szybko zyskać w kasynie, na
    > opcjach i foreksie;))

    Racja, ale mnie się nie spieszy. ;)