  • 101. Data: 2009-04-15 20:17:50
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "JanuszK" <J...@m...o2.pl> wrote in message
    >
    > Ale wierzysz w te cuda czy nie? Czy cuda to to samo co czary czy nie?
    > Jak odróżnic cud od czaru ? No weź odpowiedz.

    nie ma sensu pytać, dostaniesz jakąś mądra odpowiedź że oni wiedzą a my nie
    i tyle.

  • 102. Data: 2009-04-15 20:20:19
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > widzę tylko jedno, osoby wierzące gdy sie narusza ich ciepły grajdołek
    > reagują agresją.

    To taka lżejsza forma Allah Akbar :-)
    Ale kto wie, może kiedyś się zradykalizują :-)
    Widziałeś te betanki co wygadywały podczas eksmisji?????????

  • 103. Data: 2009-04-15 20:24:36
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > nie ma sensu pytać, dostaniesz jakąś mądra odpowiedź że oni wiedzą a my
    > nie i tyle.

    Znam kilku arabów mi nie raz usiłowałem ich wypytać po angielsku o co im
    chodzi z tym dżihadem, z tą ich wiarą, czemy są tacy zajadli. Zawsze stawali
    się agresywni. I to tak dziwnie jakby obudzić lwa w zoo - nagle wybuchali
    :-) Coś w tym jest :-)
    Ale wódeczkę ciągną, jak nikt z ziomali nie widzi :-) Kobiety podrywają i to
    z duzym skutkiem :-)

  • 104. Data: 2009-04-15 20:44:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    >
    > Wolna wola to coś takiego, że nie powinniście zmuszac do rytuałów
    > religijnych swoich dzieci.

    Nie - wolna wola to cos zupelnie innego. Ale oczywiscie nikt nie oczekuje od
    Ciebie glebi mysli filozoficznej.

    Wlasnie obejrzalem ciegiem dwa filmy na NG oczywiscie wszystko Ci sie
    popierdzielilo - Kiki, jesli nie trafia do Ciebie nawet trywialny film na
    National Geographic, to co ja bede Ci tlumaczyl.

  • 105. Data: 2009-04-15 20:50:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Maniek4 napisal:

    >Hm, przekonanie o czyjejs wolnej woli to raczej ocena
    >poziomu naszej niewiedzy. O wlasnej woli woli mozesz
    >miec subiektywne przekonanie (a manipulacje marketingowe
    >ucza, ze jest to tylko przekonanie).

    Manipulacje marketingowe nie dowodza, ze wolna wola to tylko przekonanie.

    >Ogolnie, jest to pojecie praktycznie nieweryfikowalne,
    >wiec bardzo wygodne w dyskusji. Mozna podpiac wszystko
    >i nie trzeba niczego wykazywac.

    Wypowiedz sie zatem wprost - czy Twoim zdaniem jestes li tylko obserwatorem
    poczynan automatu w ktorym zamieszkujesz, czy masz jakis wplyw na jego
    dzialania? Powiesz?

  • 106. Data: 2009-04-15 20:53:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Duże firmy z reguły źle patrzą na zbyt mocno praktykujących w każdej z
    > tych trzech dziedzin, które wymieniłeś :-)

    Ochoch, nie masz pojecia o czym piszesz.

  • 107. Data: 2009-04-15 21:02:33
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > To bylo ostatni raz Maniek, wiecej nie bede ;-)

    A nie no, mi to tam wiesz. :-))

    Pozdro.. TK

  • 108. Data: 2009-04-15 21:14:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Maniek4 napisal:
> [...]

    >poziomu naszej niewiedzy. O wlasnej woli woli mozesz
    >miec subiektywne przekonanie (a manipulacje marketingowe

    Nie sprobuje nawet komentowac tego co Ghost napisal, bo jak widze nic dodac
    nic ujac.:-)
    Ogolnie rzadzi materializm i zabawa. Mysle ze wolana wola daje Ci szanse nie
    pracowania np. w niedziele, nie sprzedawania sie pieniadzom i korzystac z
    wolnej chwili wtedy kiedy masz na to ochote i nie kieruje Toba modne dazenie
    do bogactwa za wszelka cene. To czy kupisz paste do zebow Oddech Zdzicha,
    czy Obora To Night pod wplywem sprytnej reklamy nie jest tozsame z tym co
    mozesz robic.

    Pozdro.. TK

  • 109. Data: 2009-04-15 21:20:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    >
    > Wypowiedz sie zatem wprost - czy Twoim zdaniem jestes li tylko
    > obserwatorem poczynan automatu w ktorym zamieszkujesz, czy masz jakis

    po pierwsze to dość głupio jest nazywać dość skomplikowany aparat jakim jest
    ludzki mózg automatem, nawet komputerów sie już automatami nie nazywa.
    Automaty to proste urządzenia pozbawione rozwiniętych algorytmów działania.

    nie mieszkamy w jakimś automacie my jesteśmy emanacją pracy układu
    nerwowego. nasza świadomość jest efektem jego działania. Nie mamy pojęcia do
    końca dlaczego robimy co robimy, co gorzej nasz umysł ma mechanizmy które
    nasz oszukują co do tego dlaczego coś robimy. Potrafimy "racjonalnie"
    tłumaczyć najbardziej irracjonalne zachowania.
    Wiele z oszukańczych mechanizmów działało jako swoisty system bezpieczeństwa
    w czasach gdy byliśmy dość głupi i nie potrafiliśmy wyjaśnić wielu zjawisk
    przyrody, jednym z tych mechanizmów jest prawdopodobnie tworzenie religii.

  • 110. Data: 2009-04-15 21:23:24
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ehm, Irak, Afganistan. Nie slyszalem o desancie Husajna
    > na Wybrzezu, albo o nalocie talibow na Torun.
    > A wydobycie bin Ladena powinno bylo byc operacje policyjna
    > a nie regularna wojna. Zwlaszcza, ze jak pokazuje rzeczywistosc
    > zastapiono w miare sprawne rezimy, rezimami nieudolnymi.

    Panowie porownujecie Irak, Afganistan do np. drugiej wojny i zaborow? Od
    kiedy to najechano Afganistan i Irak w celu zajecia ich terytorim i zmazania
    z map swiata?? To jest chyba jakas farsa. Kilkuset zolniezy porownujecie do
    regularnej armii najezdzajacej terytorium innego panstwa?? Co do bin Ladena,
    moje powiedzmy przekonanie nie do konca pokrywa sie z oficjalna wersja co do
    udzialu wylacznie jego osoby w zamachach i cala ta zadyma w konsekwencji.

    Pozdro.. TK