  • 41. Data: 2013-10-01 11:28:30
    Temat: Re: Wiata lub garaż - legalnie
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    Kiedys pytalem w UM, ile mozna wiat postawic na dzialce o powierzchni np. 800m2. W
    ustawie jest mowa, o nie wiecej, niz 2 wiaty na kazde 500m2. To 2, czy 3 wiaty?

    Odpowiedz:

    "Pan zlozy wniosek, to sie pan dowie."

    --
    Olleo

  • 42. Data: 2013-10-01 12:22:14
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 01.10.2013 11:28, Olleo wrote:
> [...]
    W ustawie jest mowa, o nie wiecej, niz 2 wiaty na kazde 500m2. To 2,

    Zawsze mozesz probowac wiate kwalifikowac jako architekture ogrodowa.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 43. Data: 2013-10-01 15:02:21
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Zawsze mozesz probowac wiate kwalifikowac jako architekture ogrodowa.

    To nie przejdzie
    --
    Olleo

  • 44. Data: 2013-10-01 15:09:23
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Olleo" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Kiedys pytalem w UM, ile mozna wiat postawic na dzialce o powierzchni np.
    > 800m2. W ustawie jest mowa, o nie wiecej, niz 2 wiaty na kazde 500m2. To
    > 2, czy 3 wiaty?
    > Odpowiedz:
    > "Pan zlozy wniosek, to sie pan dowie."

    > A co miała odpowiedzieć. Nie wiem, pójdę złożyć wypowiedzenie i zwolnię
    > miejsce komuś kompetentnemu?
    > To niestety tak działa - maja ciepłe posadki to na wszelki wypadek wolą
    > nie ryzykować odpowiedzi na niewygodne pytania :-)

    Właśnie spytałem prawnika i odpowiedź jest prosta: Możesz postawić 2. Gdyby
    intencja ustawodawcy była inna to by napisał 1 na każde 250, albo 2/500 + 1
    na każde następne 250. A taki zapis nie pozostawia żadnego pola manewru dla
    urzędnika.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 45. Data: 2013-10-01 15:20:59
    Od: Olleo <o...@t...pl>

> [...]
    > na każde następne 250. A taki zapis nie pozostawia żadnego pola manewru dla

    Mysle, ze jak to czesto bywa jest to kwestia interpretacji przez urzednika, ktory
    rozpatruje wniosek, bo sam zapis jest nieco kretynski.
    --
    Olleo

  • 46. Data: 2013-10-01 16:27:52
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Olleo" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Mysle, ze jak to czesto bywa jest to kwestia interpretacji przez
    > urzednika, ktory rozpatruje wniosek, bo sam zapis jest nieco kretynski.

    Znam osobiście urzędnika który przepis o wąskiej działce i możliwości
    zabudowy bliżej granicy interpretuje tak, że jak działka ma kształt trapezu
    to on uwzględnia najmniejszą szerokość działki :-)

    Dlatego nie można wykluczyć że ktoś sobie będzie interpretował inaczej,
    aczkolwiek zdaniem tego prawnika zapis jest jednoznaczny. Podobno taka forma
    (ileś na każde ileś) jest dość powszechnie stosowana w przepisach i zawsze
    interpretowana tak samo.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 47. Data: 2013-10-02 08:53:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Znam osobiście urzędnika który przepis o wąskiej działce i możliwości
    > zabudowy bliżej granicy interpretuje tak, że jak działka ma kształt
    > trapezu to on uwzględnia najmniejszą szerokość działki :-)

    znaczy sie uważsz ze sie myli? A co powiesz o działce w kształcie trójkąta
    równobocznego o boku 17m? Jego wysokość jest poniżej 16m więc to wąska
    działka czy nie? :-)

    b.

  • 48. Data: 2014-01-02 15:38:13
    Od: b...@d...pl

    Można zrobić jeszcze inaczej. A mianowicie kupić garaż namiotowy, postawić na
    zgłoszenie i za taki obiekt tymczasowy wogóle nie płaci się podatku.
    http://dascompany.pl/namioty-i-szklarnie/namioty-mag
    azynowe/namiot-magazynowy-pro-3x7-40m2/
    Po co płacić za coś za co nie trzeba obchodząc przepisy!

  • 49. Data: 2014-01-03 08:31:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.01.2014 15:38, b...@d...pl pisze:

    [ciach]

    Nie ważne co piszą, bo to pewnie oszuści - uczciwi ludzie się tak nie
    reklamują.

  • 50. Data: 2014-01-07 14:37:28
    Od: b...@d...pl

    Andrzej, a dlaczego uważasz że " normalne" firmy się nie reklamują na forach i w
    internecie?! Jak wiadomo postęp cywilizacyjny idzie z duchem czasu i każda ceniąca
    się firma musi za nim nadążyć. Firma o której piszę, jest jak najbardziej uczciwa.