  • 11. Data: 2018-04-19 01:31:52
    Temat: Re: Wiertło do glazury?
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Mateusz Bogusz pisze:

    > Na pewno nie z udarem :-P

    I udarową (tępą) widią też nie - bez udaru nic nie ugryzie. A już na
    pewno nie gresu. Kilkumilimetrowe koronowe wiertło z nasypem
    diamentowym, jeden wierci, drugi ze spryskiwacza wodą leje i ściekającą
    wodę szmatą zbiera. Przejść bezpiecznie przez płytkę, potem dalej można
    widią z udarem. Samą płytkę udar z dużym prawdopodobieństwem po prostu
    połamie.

    --
    Darek

  • 12. Data: 2018-04-19 05:51:44
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 kwietnia 2018 18:31:50 UTC-5 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Samą płytkę udar z dużym prawdopodobieństwem po prostu
    > połamie.

    A z tym roznie jest.
    Jak plytka przyklejona cala powierzchnia (trik z grzebieniem i przesuwaniem) a klej
    nie jest kiepski to polamac plytke jest relatywnie trudno.
    A jak juz by sie polamala to tylko lokalnie.

    W sumie szkoda ze nie mam gdzie pocwiczyc ale mysle ze sie da znalezc na jutubie
    jakis filmik pokazowy.

    Ale nie przecze ze takie zagrozenie istnieje bo nie wiadomo kto i jak plytke
    przykleil. Wiec bezpieczniejsze podejscie to koronkowe wiertlo diamentowe i fukanie
    woda....