  • Data: 2010-05-15 19:15:33
    Temat: Winorośl albo nie...
    Od: "Ponury" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Poproszę o pomoc.
    Szukam nazwy aby móc zakupić winorośl, która przetrwa polskie zimy.
    Posadziłem już dwukrotnie kilka odmian, które teoretycznie powinny wytrzymać
    i nic! Klops! Kompletny kotlet!
    Mieszkam w centrum Polski, działka ciągle słabo osłonięta: byłe pole.
    Wiem, widziałem i jadłem winorośl o małych fioletowych kulkach i dużych
    pestkach, taką co to rosła na ścianie,płocie w ogrodzie babcinym i była
    jadalna ;-)
    Jak dłużej poleżała to pachniała winem ;-)))
    Za diabła nie wiem jak ona się nazywa.
    A wiem,że była odporna na mrozy czyli na nasz klimat.
    Poradzicie coś?

    Jacek, fan dżdżownic ;-)