  • 11. Data: 2009-06-16 19:53:13
    Temat: Re: Wkretarka AEG BSB 14STX ...?
    Od: "xxx" <...@...be>

    news:i7dyrcau4t1g$.6w907juvqnks.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 14 Jun 2009 18:08:31 +0000 (UTC), Marex napisał(a):

    > Powiem Ci tak. Wczesniej kombinowałem z różnymi
    > sprzętami: AEG, Hitachi, Bosch, Skil (to samo), rozne topexy, einhelle i
    > tym podobne. Od kiedy kupilem wiertarke Boscha niebieską to juz wiem, ze
    > wszystkie te sprzety ktorymi działałem to był złom :) I jesli bede teraz
    > cos kupowal, na to 100% bedzie to niebieski Bosch.

    o Panie,
    Hitachi czy Hilti to raczej juz jest high-end
    i to powyzej niebieskiego, fioletowego czy rozowego bosha

    w prawdziwej ekipie budowlanej /nie takiej jak Pan X od glazurki w kibelku
    czy gipsiku/,
    rzadko kiedy inna marke zobaczysz

  • 12. Data: 2009-06-16 21:16:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 21:53:13 +0200, xxx napisał(a):

    > Hitachi czy Hilti to raczej juz jest high-end
    > i to powyzej niebieskiego, fioletowego czy rozowego bosha

    Hitachi tak, ale tylko te droższe modele. To co jest dostępne w marketach
    to badziewie, jak chcesz to wyśle Ci ich wiertarke, kosztowała 350 zl i
    rozwaliła sie po pół roku mało intensywnej pracy. Nie mam paragonu i nie
    moge jej reklamować.

    Hilti produkuje niezły sprzęt, ale główna ich zaleta to oczywiście cała
    otoczka wokół niego :) Czyli: sprzęt dostępny tylko u autoryzowanych
    sprzedawców, nie sprzedajemy przez internet, jeden jedyny serwis na całą
    Polskę, nikomu nie sprzedajemy części zamiennych, ceny 3x wyzsze niz
    powinny być :) Ich narzędzia są mocne i wytrzymałe ale parametry mają
    bardzo średnie. Najmocniejsza wkrętarka hilti ma moment obrotowy 78 Nm przy
    1455 rpm, kosztuje ze 3 tysiące a parametrami przegrywa z 10-voltowym
    boschem za 850 zł (ale rozumiem, że jest stworzona do innych celów i wiem
    że wytrzyma dużo wiecej).

    > w prawdziwej ekipie budowlanej /nie takiej jak Pan X od glazurki w kibelku
    > czy gipsiku/,
    > rzadko kiedy inna marke zobaczysz

    Zobacze Hilti, Festool/Protool, a Hitachi jeśli już to w granatowych
    walizkach a nie w zielonych :) A to troche nie ten przedział cenowy, co
    niebieski Bosch.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-06-16 21:20:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > to badziewie, jak chcesz to wyśle Ci ich wiertarke, kosztowała 350 zl i
    > rozwaliła sie po pół roku mało intensywnej pracy. Nie mam paragonu i nie
    Kup drugą taką, weź paragon i wtedy reklamuj. Będziesz miał dwie sprawne i
    gwarancję;)))

    Kris