  • 11. Data: 2010-04-21 16:26:38
    Temat: Re: Włacznik schodowy.
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof L" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hqm5uv$op$1@news.onet.pl...

    >> Jak nie da jak da:
    >
    > http://www.allegro.pl/item988370440_elda_mona_wlaczn
    ik_schodowy_tanio.html

    > popatrz na obrazek

    Jak dziala włączni/przelącznik schodowy to ja wiem doskonale(chyba już w
    podstawówwce na ZPT o tym uczyli), chodziło mi o nazewnictwo;)

    Kris

  • 12. Data: 2010-04-21 17:31:38
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    > już w podstawówwce na ZPT o tym uczyli), chodziło mi o nazewnictwo;)

    No popatrz a mnie nie uczyli.
    Chodzi o to, że człowiek nie znając tematu dyskretnie zadaje pytanie a Ty
    robisz go w balona.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-04-21 21:15:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > No popatrz a mnie nie uczyli.

    Zajęć Praktyczno Technicznych nie miałeś?
    > Chodzi o to, że człowiek nie znając tematu dyskretnie zadaje pytanie a Ty
    > robisz go w balona.

    Gdzie robie w balona?
    Przeciez jak widać w praktyce to nazywa się WYŁĄCZNIK schodowy i jak o takie
    coś zapyta to wszyscy znający temat będa wiedzieć o co chodzi.

    Zresztą jeśli już czepiasz sie słownictwa to powinieneś pisać 'łącznik"

    Kris