  • 11. Data: 2010-12-16 09:12:27
    Temat: Re: Wycięcie drzewa- pytanie zblizone
    Od: "tadeusz" <t...@o...pl>

    > Aha, zapomniałem dodać, że jestem leśnikiem... i lektura Ustawy przyprawia
    > mnie o groźne dla zdrowia ataki śmiechu.
    > --
    > Pozdrowienia
    > Jan

    Jestem elektronikiem telekomunikantem i podobne odczucia mam w stosunku do
    rozporządzeń Ministerstwa Środowiska dotyczacych źródeł promieniowania
    elektromagnetycznego.
    tadeusz

  • 12. Data: 2010-12-21 07:57:54
    Temat: Re: Wycięcie drzewa
    Od: "pezet89" <p...@g...pl>

    Ja mam do wycięcia orzech włoski, średnicy ok.30-40 cm.
    Czy do jego wycięcia też potrzebna zgoda UG, czy tylko zarządu działek, czy
    nikogo.

    --
    Piotr