    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wylewka z dodatkiem przewodzącym ciepło
    Date: Thu, 08 Sep 2011 21:46:55 +0200

    Witam.

    Czy istnieją jakieś dodatki polepszające przewodnośc cieplną betonu, w
    szczególnosci do wylewek pod ogrzewanie podlogowe? Kilka lat temu
    widziałem wylewkę z masą małych, cienkich drucików ale nikt nie był mi w
    stanie powiedzieć jaka jest ich funkcja (zaiste było to ogrzewanie
    podlogowe ale domek gotowy i nie było kogo pytać). Do dzisiaj widuje w
    Castoramie posadzki betonowe z *czymś* metalowym w postaci
    wyprofilowanych drucików, jednak nie wiem czy celem jest przewodnośc,
    zbrojenie czy estatyka.

    Znowu od kolesia z pewnej ekipy remontowej zaslyszalem że dodaje się
    proszek barwiący na ciemno (grafit?) do betonu na wylewki pod ogrzewanie
    podlogowe. Ale też od niego słyszałem wcześniej kilka bajek więc nie
    daje wiary wprost.

    Więc tak: dodaje się coś czy nie ;) ?