  • 81. Data: 2009-03-03 21:11:16
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gok2p2$3s4$1@news.interia.pl...

    > Moze troche malo kumam grypsy, znaczy dobrze?? :-)

    Była taka bajka i w niej kot dżinks chyba co tak szybko biegał :-) Ja też z
    tym wychodzeniem na pole nie mogłem zrozumieć :-)

    Dobrze robili, wrecz bardzo dobrze, sumiennie i rozważnie.

  • 82. Data: 2009-03-03 21:21:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 22:11:16 +0100, kiki napisał(a):

    > Dobrze robili, wrecz bardzo dobrze, sumiennie i rozważnie.

    Daj jakieś fotki :)

    --
    best regards,
    scream

  • 83. Data: 2009-03-03 21:35:56
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > a skad wiesz jak sie odnosi do wykonawców?

    Na grupie pelna kultura, co sie bardzo chwali, a wykonawcy pouciekali by
    tego samego dnia gdyby tak bylo jak sadze i ciagu dalszego watku dzis juz by
    nie bylo. :-)) Chociaz powiem szczerze nieco to zastanawiajace, ze zadnych
    przejsc jak do tej pory z ekipami nie bylo, albo nic o tym nie wiemy. Jak
    znam zycie i ludzi bez echa sie to nie odbywa, choc z drugiej strony nikt
    normalny zycia sobie psuc przez glupote nie chce. Pewnie kwestia czasu, az
    trafi sie na tego ktoremu mniej zalezy.
    Kiki zdradz nam jak Ty to robisz tak po znajomosci sieciowej?
    Z opisywanych rzeczy Kiki chyba ma racje, tyle ze to opinia jednostronna i
    ja to tak traktuje. Znajac jednak nasze realia i opinie o roznych
    fachowcach, a i sam tez takich miewalem, po ktorych nie wiem dzis jak okna
    doczyszcze, to jestem w stanie uwierzyc ze Kiki ma racje. Dziwi tylko
    koncentracja zjawisk akurat u niego.:-)

    Pozdro.. TK

  • 84. Data: 2009-03-04 07:56:03
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > fachowcach, a i sam tez takich miewalem, po ktorych nie wiem dzis jak okna
    > doczyszcze, to

    Wstaw nowe okna weź na nie paragony i wręcz tynkarzom;)))

    Krzysiek

  • 85. Data: 2009-03-04 09:00:08
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Wstaw nowe okna weź na nie paragony i wręcz tynkarzom;)))

    Tynkowali w zeszlym roku, czesci nie doplacilem. Jak myslisz wezma jeszcze
    paragon?? :-))

    Pozdro.. TK

  • 86. Data: 2009-03-04 09:03:34
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:golc6j$if3$1@news.onet.pl...

    > Tynkowali w zeszlym roku, czesci nie doplacilem. Jak myslisz wezma jeszcze
    > paragon?? :-))

    Ja mam słabe doswiadczenie w kwesti wręczania paragonów ale Kiki na pewno
    Tobie odpowie.

    Krzysiek

  • 87. Data: 2009-03-04 09:45:44
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Daj jakieś fotki :)

    Zrobię obiecuję :-)
    Na razie naprawili mi też obróbkę jednego veluxa. Rozebrali płyty dookoła i
    zrobiliżeby nie wiało pod wełnę i pod paroizolację. Okazuje się, że w
    veluxach nie mam wewnętrznych kołnierzy - cokolwiek to ma znaczyć ale jest
    odpowiedzialne za wianie w glify.
    Pamiętam, że z veluxów zostawały mi takie jakieś długie detale czy ramki i
    wszyscy mówili, że to nie potrzebne. Teraz nawet nie wiem jak wyglądały.
    Chodzi o to co kiedyś pisałem, że jak robi się wiatr to kaloryfery w
    pomieszczeniu przestają działać, a są gorące, bo wszystko jest wydmuchiwane
    pęknięciami przy ścianach, veluxach i wiatr pod wełną i nad płytą GK.

  • 88. Data: 2009-03-04 09:49:09
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wstaw nowe okna weź na nie paragony i wręcz tynkarzom;)))

    Dokładnie tak ! Mój kolega tak zrobił z wanną w ostatni piątek. Zniszczyli
    nową wannę butami dokumentnie. Dał im paragon na 1500zł w rozliczeniu i
    wannę

  • 89. Data: 2009-03-04 09:51:18
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Tynkowali w zeszlym roku, czesci nie doplacilem. Jak myslisz wezma jeszcze
    > paragon?? :-))

    Jeżeli mnie dałeś części kasy to już im nie daj. Idź kup te szyby, nie
    narażaj ich na zakup całości ale na to co niezbędne. Jeśli ramy też to i za
    ramy i daj paragon i tyle. Nawet bym sie nie zastanawiał. I wcale to nie
    żart co mówię. Udokumentowana to przecież strata.

  • 90. Data: 2009-03-04 10:12:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak ! Mój kolega tak zrobił z wanną w ostatni piątek. Zniszczyli
    > nową wannę butami dokumentnie. Dał im paragon na 1500zł w rozliczeniu i
    > wannę

    Na allegro ją wystawia;)))

    Krzysiek