  • 1. Data: 2012-03-06 20:05:55
    Temat: Z cyklu "jakie ceny"
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    Witam,
    Jakie obowiazuja obecnie stawki za tynkowanie, okolice Warszawy.
    Rowniez interesuja mnie inna kwestia: liczenie powierzchni otworow.
    Rozumiem, ze zwykle okna i drzwi sie liczy, ale co z np sciana gdzie
    jest brama garazowa, albo szerokie wejscie (okolo 2.5m - 3m szerokosci)?
    Dzieki

  • 2. Data: 2012-03-06 20:50:49
    Temat: Re: Z cyklu "jakie ceny"
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

> [...]
    > Rozumiem, ze zwykle okna i drzwi sie liczy, ale co z np sciana gdzie jest
    > brama garazowa, albo szerokie wejscie (okolo 2.5m - 3m szerokosci)?

    Otwory na drzwi sie nie wlicza , duże otwory (pow 3 m2) też nie. U mnie
    wzieli 21 pln/ metr za gipsowe z materialem (Knauf), ale to nie mazowieckie.
    Dom 146 m2 uzytkowej + wolnostojacy garaz 58 m2 wynisol mnie ca. 11 kPLN.

    pozdr.
    mihal

  • 3. Data: 2012-03-06 21:58:00
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 06/03/2012 20:50, mihal wrote:

> [...]
    > wzieli 21 pln/ metr za gipsowe z materialem (Knauf), ale to nie
    > mazowieckie. Dom 146 m2 uzytkowej + wolnostojacy garaz 58 m2 wynisol

    Dzieki. To moze napisze jak u mnie: Dom 177 m2, wysoka scianka kolankowa
    (1.6), sufit na parterze tynkowany tylko w dwoch malych pomieszczeniach,
    garaz tynkowany "w polowie". Prawie Wawa, z materialem 20k.
    Brac?

  • 4. Data: 2012-03-07 07:44:07
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    Użytkownik "Lucky" <l...@n...ocm> napisał w wiadomości

> [...]
    > (1.6), sufit na parterze tynkowany tylko w dwoch malych pomieszczeniach,
    > garaz tynkowany "w polowie". Prawie Wawa, z materialem 20k.

    Ja bym się wstrzymał i zbadał jeszcze rynek. Policz sobie ile masz metrów
    powierzchni. Wydaje mi sie ze proponowana cena jest dosc wysoka.
    Dowiedz się jaki jest tez standard wykonczenia. U mnie np. przy oknach dali
    takie fajne silikonowe uszczelki. Przy łączniu płyt żeranskich na suficie i
    przy kominach dawali siatke.

    pozdr.
    mihal

  • 5. Data: 2012-03-07 08:02:21
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 06.03.2012 21:50, mihal wrote:

> [...]
    > wzieli 21 pln/ metr za gipsowe z materialem (Knauf), ale to nie
    > mazowieckie. Dom 146 m2 uzytkowej + wolnostojacy garaz 58 m2 wynisol

    U mnie wzieli 21 za m2. Otowry drzwiowe, okienne wliczane.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z