    From: "Tornad" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Zabawa w klocki
    Date: Fri, 03 Jul 2009 06:55:24 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Na dwuwymiarowej planszy jest obrazek, taki kwadratowy dekiel drewniany, ktory
    trzeba zaczepic myszka i powiesic na oznaczone miejsce na scianie. Ale aby ten
    dekiel tam zamocowac trzeba go wczesniej podeprzec, z dostepnych na obrazku
    elementow, roznych belek, trojkatow, nawet kol, nalezy zbudowac rusztowanie
    aby chociaz punktowo ten dekiel na odpowiedniej wysokosci podtrzymac, wtedy
    mozliwe jest jego przybicie do sciany. Reszty "robota" sama nauczy.
    Ta gra jest o tyle ciekawa, ze w miare dokladnie odzwierciedla rzeczywiste
    zachowanie sie elementow scisle wg. praw fizycznych. Uczy statyki,
    bezwladnosci, dziala tam tarcie a przede wszystkim wymaga kombinowania i tego
    czego nam czesto brakuje - cierpliwosci i pokory.
    Ciekawi mnie kto z grupy osiagnie najwyzszy poziom trudnosci. Ja doszedlem do
    7 i sie wqrwilem jak misternie ustawiona konstrukcja rozp... sie z hukiem.

    http://www.joemonster.org/filmy/12432/Assembler_2

    Pzdr.