  • 21. Data: 2010-08-05 10:31:04
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > A zdradź mi moze do czego w domu w telewizorze potrzebne 4hdmi+ 2scart?

    1 hdmi - monitoring
    2hdmi komputer PC schowany pod salonem
    3hdmi televizja cyfrowa
    1 scart - kamera analogowa przy wejsciu glownym
    2scart kamera domofon

    narazie do tego uzywam :)

  • 22. Data: 2010-08-05 10:44:01
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik amir napisał:

    > 1 hdmi - monitoring
    > 2hdmi komputer PC schowany pod salonem
    a jak ktoś nie ma piwnicy ?
    > 3hdmi televizja cyfrowa
    > 1 scart - kamera analogowa przy wejsciu glownym
    > 2scart kamera domofon
    >
    > narazie do tego uzywam :)

    A serio to nie lepiej wprowadzić wszystkie sygnały z kamer na głowicę i
    podać to na wejście do telewizora ? Wtedy nie bujasz się po złączasz,
    tylko na konkretnych programach masz konkretne kamery. Nie wiem czy jest
    to poprawnie, ale kiedyś u jednego gościa właśnie tak widziałem zrobioną
    instalację

    pozdrawiam
    rafał

  • 23. Data: 2010-08-05 10:48:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > się tak nie uśmiałem. No chyba że to 78W PMPO (co się zawsze tłumaczyło
    > jako: Pan Marian Pomylił Obliczenia). Mimo, że Michał namawia na Benq,
    > Acera czy Lg, przyznam, że są to urządzenia poprawne lecz nie najwyższych
    > lotów.

    ale rozsadne cenowo - tanie lampy i popularne.

    Mimo wszystko polecałbym ci nowego Epsona, Sanyo,
    > Hitachi - po prostu za podobne pieniądze dają lepszą gwarancję i
    > zdecydowanie lepszy obraz.

    zgoda ale i drozsze lampy. z tych lepsiejszych napewno da sie znalezc cos
    taniego i rozsadnego ale zdecydowanie bedzie z takich prostszych i bardziej
    budzetowych urzadzen - wlasnie ze wzgledu na masowowc

  • 24. Data: 2010-08-05 10:49:08
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Kwestia gustu. Kiedys ogladalem na scianie, teraz kupilem porzadny ekran
    > i widac roznice.

    to moze az sie zmobilizuje bo lezy ekran iczeka na swoje dobre czasy az go
    zawiesze...ale nie chce szpecic sciany a poza tym jestem dosc leniwy;)

  • 25. Data: 2010-08-05 12:53:34
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 04.08.2010 23:30, Qlfon pisze:
    > Poczytaj ten
    > http://www.audiostereo.pl/forum_wpisy.html?temat=232
    96&p=1#k wątek. 34
    > strony zdjęć i dyskusji:)

    taa, ćwierćwałki w rogach, "kwadratowe kable" itp...
    ciekawe czy oglądając film w takim pomieszczeniu można piwo pić z
    normalnego kufla? czy są odpowiednie szklanki nie wpadające w rezonans
    do tego? (może by zacząć owe specjalne szklanki sprzedawać..?).
    ba.. ciekawe, czy oglądając film, można w ogóle być w takim
    pomieszczeniu, czy lepiej oglądać przez okno żeby nie zniekształcać
    dźwięku?:)

  • 26. Data: 2010-08-05 17:35:00
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-08-05 14:53, Rafał pisze:
    96&p=1#k wątek. 34

    > taa, ćwierćwałki w rogach, "kwadratowe kable" itp...
    I podstawki pod kable, nie zapominaj o podstawkach!
    > ciekawe czy oglądając film w takim pomieszczeniu można piwo pić z
    > normalnego kufla?
    Oczywiście że można - rżnięty o północy w dniu przesilenia letniego
    kryształ daje radę.
> [...]
    > ba.. ciekawe, czy oglądając film, można w ogóle być w takim
    > pomieszczeniu, czy lepiej oglądać przez okno żeby nie zniekształcać
    Można, ale musisz mieć golf z merynosa i skarpety z wielbłądziej wełny.
    :)
    PS. Odfiltrować czary i można coś podpatrzeć dla siebie...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 27. Data: 2010-08-05 19:52:22
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > 1 scart - kamera analogowa przy wejsciu glownym
    > 2scart kamera domofon
    >
    > narazie do tego uzywam :)

    i jak ktoś dzwoni do drzwi, to najpierw włączasz telewizor? :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 28. Data: 2010-08-06 06:48:51
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Np. tuner SAT, nagrywarka, magnetowid, amplituner kina domowego,
    > modulator kanału zwrotnego, wolne na kamerę, aparat.
    > Akurat 6 :-)
    Czyli tak jak myslałem- wg teori przydatne w praktyce nie bardzo
    -tuner tv sat- ok
    -nagrywarka- dodatkowe pudełko za niemałe pieniadze gdyz nagrywac mozna
    bezpośrednio na tunerze operatora sateitarnego
    -amplituner kina domowego- tu wejscie hdmi nie jest konieczne chyba
    -magnetowid- ktoś to jeszcze uzywa- bo ja już od dawna nigdzie nie widziałem
    -modulator kanału zwrotnego- tu nawet nie wiem co to jest i do czego słuzy
    -kamera, aparat- jezli juz podłączane pod tv to używane naprzemiennie wiec
    jedno wejście wystarcza

    Ale ok nie sprzeczam się, jak ktoś lubi gadżety(monitorig, domofon itp) to
    mu i kilkanascie wejś i wyjść będzie za mało.
    Jednak w praktyce jw większości przypadków jest inaczej
    Ale jak pisałeś każdemu wg potrzeb

    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-08-06 06:54:47
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1 hdmi - monitoring

    Włączasz tv aby podajrzec co się na podwórku dzieje?

    > 2hdmi komputer PC schowany pod salonem

    Ok może być, jak ktoś lubi korzystać z kompa podłączonego pod tv

    > 3hdmi televizja cyfrowa

    Ok- to moim zdaniem najpotrzebniejsze zastosowanie- scart lub hdmi się tu
    przydaje

    > 1 scart - kamera analogowa przy wejsciu glownym

    Włączasz tv jak chcesz zobaczyć kto pod brama stoi?

    > 2scart kamera domofon

    Lecisz do salonu i włączasz tv jak ktoś na domofon zadzwoni?

    Czyli jak widać kazdemu wg potrzeb.
    U mnie nawet przez myśl by nie przyszło aby podłączac kamery monitoringu i
    domofon pod tv.
    Włączanie tv na dzwięk dzwonka to nie dla mnie.

    Krzysiek

  • 30. Data: 2010-08-06 07:06:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Dzieki. Ale dlaczego od tego z daleka?