  • 1. Data: 2009-07-01 15:45:04
    Temat: Zakup nieruchomości bez palnu budynku ????
    Od: "Marek" <d...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie !

    Co sądzicie ?
    Ofernet chce sprzedać dom na działce, zagadnięty o plan architektoniczny
    (budynku) oświadcza ,że takiego nie posiada. Mówi ,że również nabył bez
    palnu i że często się spotyka sprzedaż nieruchomośći bez plany uspakajając
    ,że to nic poważnego.

    Czy i gdzie w takiej sytuacji szukać panu budynku ? ( Czy w gminie mogę mieć
    ? )
    Co w przypadku gdy będę coś chciał przebudować zmienić a projektant zapyta o
    plan budynku ?
    Czy mogę ponieść w przyszłości jakieś restrykcje i konsekwencje prawne w
    przypadku nieposiadania planu budynku ?
    Budynek prze ok 9 lat zamieszkiwany czasowo wykorzytywany jako letniskowy ,
    należałoby doprowadzić do budynku instalację wodną z hydrofora , wykonać
    nowy otynk elewacji , wymienić okna .
    Budynku posida widoczne dwie przybudówki .

    Proszę biegłych w sprawach budowalnych o wypowiedź o swoje oceny takiej
    sytuacji oferowania nieruchomości bez planu co w tekiej sytuacji i czy warto
    coś takiego nabywać czy uważacie ,że pachnie jakimś technicznym podstępem .

    Z góry dziękuję za odpwiedzi !
    Pozdrawiam !
    Marek