  • 1. Data: 2022-06-14 14:12:37
    Temat: Załamanie na rynku przydomowych paneli słonecznych. "Dobrze, że zdążyłam na stare zasady"
    Od: a a <m...@g...com>

    Załamanie na rynku przydomowych paneli słonecznych. "Dobrze, że zdążyłam na stare
    zasady"

    Nawet o ponad 90. proc. spadła liczba zamówień, w porównaniu z marcem 2022 r., --
    twierdzą drobni przedsiębiorcy z branży instalacji fotowoltaicznych. Uważają oni, że
    to przede wszystkim efekt zmian w prawie, dotyczących przydomowych paneli
    słonecznych. Pojedyncze obserwacje potwierdzają najnowsze statystyki największego
    operatora sieci energetycznej w Polsce.

    https://www.onet.pl/informacje/onetlodz/zalamanie-ry
    nku-paneli-slonecznych-dobrze-ze-zdazylam-na-stare-z
    asady/rn7sqn7,79cfc278