eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.ogrodyZamykanie sezonu w ogrodzie - kilka pytan o drzewa i krzewy › Zamykanie sezonu w ogrodzie - kilka pytan o drzewa i krzewy
    From: "marcan" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Zamykanie sezonu w ogrodzie - kilka pytan o drzewa i krzewy
    Date: Sun, 10 Oct 2010 08:25:27 +0200

    Witam,
    Jestem w trakcie zamykania sezonu wokół domu letniskowego. Mam kilka pytań:
    1. We wrześniu posadziłem borówkę amerykańską. Przyjęła się ładnie. Czy coś
    z nią robić przed zimą? Mam sporo kompostu, użyć go? Teściowa radzi aby
    czymś ogrodzić krzaczki przed śniegiem, jak to zrobić i czy warto?
    2. Posadziłem też piwonie. Pytanie jak wyżej.
    3. Czy w pomieszczeniu gospodarczym mogę zostawić na zimę nawozy
    granulowane, worki z ziemią i nasiona trawy, czy lepiej zabrać do domu? W
    pom. gosp. temp. spadnie poniżej zera do podobnego poziomu jak na zewnątrz.
    4. Czy w październiku (zapowiadają mrozy na listopad) mogę jeszcze ścinać
    brzozy (tak o 5-6 metrów), czy zaczekać z tym do marca?
    5. Czy mogę przyciąć teraz klon i buk?
    6. Czy młode modrzewie można czymś na zimę obłożyć? Mają ok. 50 cm.

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    marcan