  • 1. Data: 2013-03-15 18:00:55
    Temat: Zapraszam na Slask :-)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    A na Śląsku jak zwykle eldorado :-)

    Gliwice podały stawki:

    http://gliwice.gazeta.pl/gazetagliwice/1,95519,13566
    028,Oplaty_za_smieci_beda_naliczane_od_powierzchni_m
    ieszkan.html#TRLokGliwTxt

    Nie podoba mi się liczenie od m2 zamiast od liczby osób, ale zważywszy na
    to, że w Gliwicach mieszkają tysiące niemeldowanych i niezgłaszanych
    studentów to przy liczeniu od osób okazałoby się, że w niektórych blokach
    nikt nie mieszka :-)

    Gdy jeszcze tam mieszkałem płaciłem 7zł od osoby czyli 28zł za cztery osoby
    (2+2) Mieszkaliśmy na 50m2 gdybym nadal tam mieszkał według nowych stawek
    płaciłbym 22,5.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2013-03-15 18:48:31
    Temat: Re: Zapraszam na Slask :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Gdy jeszcze tam mieszkałem płaciłem 7zł od osoby czyli 28zł za cztery
    > osoby (2+2) Mieszkaliśmy na 50m2 gdybym nadal tam mieszkał według nowych

    A ja o zlotowke taniej - tez Slask :-)

  • 3. Data: 2013-03-15 19:27:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 15 marca 2013 18:00:55 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > A na Śląsku jak zwykle eldorado :-)

    Ja juz pisalem wczesniej ale powtorze - teraz place 34 pln, po modyfikacji bede
    placil 21 pln :-) Oczywiscie Slask!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2013-03-15 19:50:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A ja o zlotowke taniej - tez Slask :-)

    Korekta, poniewaz deklaruje segregowanie, to o 11 taniej.

  • 5. Data: 2013-03-15 19:54:11
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > A na Śląsku jak zwykle eldorado :-)
    > [...]

    Zaproś lepiej kiedy już w lasach śmieci nie będzie ;)

    ... bo o to (jak przekonywałeś) chodzi w tej ustawie.

  • 6. Data: 2013-03-15 20:14:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zaproś lepiej kiedy już w lasach śmieci nie będzie ;)

    To za jakiś rok

    > ... bo o to (jak przekonywałeś) chodzi w tej ustawie.

    O to między innymi, ale tez o to by jak najwięcej ludzi sortowało śmieci i
    by te trafiały do recyclingu i spalarni a nie jak leci na wysypiska.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2013-03-18 10:01:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    O nas radni zebrali się poraz drugi i zmienili na stawkę od osoby, 10zł
    segregowane i 13zł niesegregowane.
    Trochę za drogo za segregowane, wiele osób uzna że nie warto się bawić w
    segregację za 3zł wiedząc bardzo dobrze że segregowane śmieci to bardzo
    wartościowy towar.
    Zastanawiam się jeszcze nad jednym, czy te stawki podali z VAT czy bez.

    Marek

  • 8. Data: 2013-03-18 10:18:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 10:01:18 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    >
    > Trochę za drogo za segregowane, wiele osób uzna że nie warto się bawić w
    > segregację za 3zł wiedząc bardzo dobrze że segregowane śmieci to bardzo

    3 * 4 osoby = 12 pln. Zalezy jak bedzie z workami - jak bedzie trzeba samemu kupic, a
    beda drogie - to sie faktycznie nie oplaci :) W innym wypadku (ja np. teraz mam worki
    za darmo) to sie oplaci.

    Co jest wartosciowego w segregowanych odpadach dla uzytkownika? Worek z kartonami
    wazy u mnie moze 1kg, worek z plastikami i puszkami (mam ich b. duzo bo np. 30 duzych
    puszek od psa miesiecznie po karmie) moze ze 2kg? Ile to na zlomie - 1 pln? ;-)
    Wiecej paliwo wychodzi. Nie ma nic wartosciowego w tych smieciach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-03-18 10:39:03
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

> [...]
    >to na zlomie - 1 pln? ;-) >Wiecej paliwo wychodzi. Nie ma nic wartosciowego

    Źle się wyraziłem. Ludzie coraz częściej dowiadują się że segregowane
    śmieci to bardzo intratny biznes. Jeżeli już wiedzą o tym, to oleją
    segregację za 3zł bo nie będą mieli ochoty dokładać się komuś do biznesu.
    Niech firmy same sobie segregują i sprzedają plastik do Chin na polary.

    Marek

  • 10. Data: 2013-03-18 10:40:48
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 10:18:09 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    Wiecej paliwo wychodzi. Nie ma nic wartosciowego w tych smieciach :)

    Zapomniałeś o polskiej mentalności. Jak ma kto inny zarobić to dopłacę ale nie dam.

    --
    ZZ@private