  • Data: 2009-09-23 07:14:18
    Temat: Zaświadczenie kominiarskie - kiedy
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mieszkam w domu od roku. Dom drewniany z lat 50-tych. Założyłem piec
    centralnego i podłaczyłem do komina. Od tamtej pory nie było u mnie
    kominiarza. Czyszczenie komina przeprowadzam sam z kumplem. Mam jednak
    pytanie: Kiedy potrzebne jest zaświadczenie kominiarskie o przeprowadzonym
    czyszczeniu komina? Czy jest to wymagane co roku? Czy jest to potrzebne do
    ubezpieczenia domu - nic nie mówili jak się ubezpieczałem?

    Piotr.