  • 81. Data: 2013-08-08 18:39:13
    Temat: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 12:04:51 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Zawor przeciwskazeniowy tez nie pusci wody do sieci.
    >
    > Bez niego nie odbiora nowej instalacji.
    >

    > --
    >
    > Marek
    >
    > echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

    Zaworów o jakich piszesz jest dużo rodzajów i typów. Z ciekawości poczytałem o dwóch
    różnych. W obydwu zabezpieczenie przed wzrostem ciśnienia za zaworem. W jednym,
    bardziej skomplikowanym jest wymóg podłączenia do kanalizacji w drugim prostszym
    zamknięcie zaworu uniemożliwiającego cofnięcie się wody do rurociągu następuje po
    przekroczeniu różnicy ciśnień pomiędzy wlotem i wylotem. Obydwa zawory reagują na
    różnicę ciśnień za i przed zaworem. Znaczy to że w zakresie bardzo małej różnicy
    ciśnienia, a taka będzie przy przyroście objętości wskutek podgrzewania wody w
    bojlerze, zawór będzie otwarty i pozwoli na cofniecie się wody do rurociągu. Nie
    można skazić wody w rurociągu jeśli w przypadku dużego bojlera przyrost objętości
    może być na poziomie niepełnej szklanki i trwa kilka godzin. Zawór uniemożliwiający
    skażenie to nie jest czysty zawór jednokierunkowy. Taki co grzybek jest przyciskany
    sprężyną i w jedną leci a w drugą nie leci. I to do kurwy nędzy każdy instalator
    powinien wiedzieć. A jak by założył zwykły zawór jednokierunkowy to należy mu wora
    ukręcić. Zwykły zawór jednokierunkowy założy oszust albo debil. Podobnie działający
    zawór jest w bojlerze. Jest jednokierunkowy w sytuacji jak zawór przed wężykiem z
    zimną wodą jest zamknięty i pęknie wężyk. Wtedy ma się zamknąć i nie dopuścić do
    zalania pomieszczenia jak ktoś by kran od ciepłej wody odkręcił. Ale jak nic nie jest
    popsute i woda się rozszerza i przyrost ciśnienia rozłożony jest w czasie kilku
    godzin to zawór dla tak małego przepływu jest otwarty.

  • 82. Data: 2013-08-08 18:42:28
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 18:35:39 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Jakim trzeba by� kretynem, �eby wypisywa� takie brednie. Jak wida�
    >
    > jedyna niesko�czona rzecz jaka istnieje we wszech�wiecie to twoja
    >
    > g�upota. Ja si� �udzi�em, �e jeste� reformowalny i �e cokolwiek
    potrafi

    > dotrze� do twojej zakutej pa�y, ale jednak si� myli�em. Jeste�
    >
    > niereformowalny jak �wi�ta inkwizycja i zakuty jak nit.

    Kretynem i jeśli wymieniasz albo psujesz zawory to jeszcze oszustem jesteś Ty.
    Działanie zaworów różnicowych jest poza Twoim progiem percepcji. Twój poziom to
    pakuły, minia i klucz do rur.

  • 83. Data: 2013-08-08 18:43:49
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 18:37:08 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Zmie� psychiatr�, bo ten, u kt�rego si� leczysz ci� oszukuje.

    Pójdę do psychiatry jak oddasz pieniądze ludziom których oszukałeś.

  • 84. Data: 2013-08-08 18:57:53
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    Widzisz i to jest twoja prawda. Nie potrafisz udowodnić, że masz rację
    to zaczynasz ubliżać i stosować "argumentum ad personam". Zamiast
    wskazać źródło swoich rewelacji, zakończyć dyskusję, wyjść z twarzą i
    być uważany za gościa, który ma wiedzę i klasę to wyłazi z ciebioe
    buractwo.

  • 85. Data: 2013-08-08 19:06:31
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 18:57:53 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > wskazać źródło swoich rewelacji, zakończyć dyskusję, wyjść z twarzą i
    >
    > być uważany za gościa, który ma wiedzę i klasę to wyłazi z ciebioe

    Napisz jaką usterkę zgłaszali klienci że wymieniłeś im zawory bezpieczeństwa przy
    bojlerach. Nie wykręcisz się bo napisałeś że wymieniałeś jednego dnia dwie sztuki.

  • 86. Data: 2013-08-08 19:08:45
    Od: "ferkoc" <f...@w...pll>

    Użytkownik <k...@g...com> typed:

    [...]
    > Już Ci kiedyś napisałem ze kretyn jesteś. Podtrzymuję to co wtedy
    > napisałem. I koło chuja mi lata to co Ty i inni niedouczeni sobie myślą.
    > powołujesz się na nie istniejącą grupę wsparcia, że niby wszyscy itp. Aż
    > tak cienki jesteś że musisz szukać nie istniejącej pomocy?

    Ty kolku od plota, palancie, debilu, lecz sie chlopie!

  • 87. Data: 2013-08-08 19:39:09
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Zaworów o jakich piszesz jest dużo rodzajów i typów.

    Umiesz cymbale chociaż wymienić któreś typy?

    > Z ciekawości poczytałem o dwóch różnych.

    Poczytałeś, ale nic z tego nie zrozumiałeś, dlatego wymyślasz swoje
    teorie.

    > Nie można skazić wody w rurociągu jeśli w przypadku dużego bojlera
    > przyrost objętości
    > może być na poziomie niepełnej szklanki i trwa kilka godzin.

    Bzdura.

    > A jak by założył zwykły zawór jednokierunkowy to należy mu wora
    > ukręcić.
    > Zwykły zawór jednokierunkowy założy oszust albo debil. Podobnie
    > działający zawór jest w bojlerze.

    Wora to tobie powinni skręcić za durnowate i niezgodne z prawdą porady.

    > Jest jednokierunkowy w sytuacji jak zawór przed wężykiem z zimną wodą
    > jest zamknięty i pęknie wężyk.
    > Wtedy ma się zamknąć i nie dopuścić do zalania pomieszczenia jak ktoś
    > by kran od ciepłej wody odkręcił.

    Nie potrafisz nawet przeanalizować kierunków przepływów wody poprzez
    bojler i działania zaworów zwrotnych.
    Jak wężyk przy bojlerze pęknie czy to zimnej czy też ciepłej wody to i
    tak zaleje chałupę i tak.
    Tak więc kogutek kolejny raz udowodniłeś, że jesteś kretynem.

    > Ale jak nic nie jest popsute i woda się rozszerza i przyrost ciśnienia
    > rozłożony jest
    > w czasie kilku godzin to zawór dla tak małego przepływu jest otwarty.

    Piszesz kretynie o zaworkach klapkowych, których nie stosuje się do
    zabezpieczania bojlerów.
    Przy bojlerach montuje się zaworki zespolone zwrotny + bezpieczeństwa w
    jednym, a w tych zaworkach grzybek dociskany jest sprężynką.

  • 88. Data: 2013-08-08 19:43:21
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 19:39:09 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > Przy bojlerach montuje się zaworki zespolone zwrotny + bezpieczeństwa w
    >
    > jednym, a w tych zaworkach grzybek dociskany jest sprężynką.

    Oddawaj kasę ludziom oszuście. Każdy złodziej jak go gonią krzyczy " łapać złodzieja"
    żeby odwrócić od siebie uwagę.

  • 89. Data: 2013-08-08 19:44:53
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 19:08:45 UTC+2 użytkownik ferkoc napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> typed:
    >

    > [...]
    >

    > Ty kolku od plota, palancie, debilu, lecz sie chlopie!
    goń sie kundlu.

  • 90. Data: 2013-08-08 19:46:01
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Napisz jaką usterkę zgłaszali klienci że wymieniłeś im zawory
    > bezpieczeństwa przy bojlerach.
    > Nie wykręcisz się bo napisałeś że wymieniałeś jednego dnia dwie
    > sztuki.

    Tym razem to były całkiem nowe instalacje, a wymieniam także podczas
    wymiany bojlerów czy modernizacji instalacji.
    Nie rozumiem z czym miałbym się wykręcać?