  • 1. Data: 2010-02-18 07:33:29
    Temat: Zazimie
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Nowe określenie w TV Meteo:
    To jeszcze nie przedwiośnie ale już zazimie.

    Pozdrawiam słowotwórczo
    skryba

  • 2. Data: 2010-02-18 07:53:40
    Temat: Re: Zazimie
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nowe określenie w TV Meteo:
    > To jeszcze nie przedwiośnie ale już zazimie.

    Chyba w Warszawie ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-02-18 09:40:45
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nowe określenie w TV Meteo:
    > To jeszcze nie przedwiośnie ale już zazimie.

    Hejka. Po dość długim okresie ciszy ( były nawet takie dni, że nie widać
    było żadnego ptaszka) od kilku dni na naszych działkach rwetes. Kręcą się
    ptaszory i drą dzioby na potęgę. :-)
    To ożywienie to dla mnie to jednoznaczny sygnał, że zima ma się ku
    końcowi. :-)
    Pozdrawiam ćwierkająco Ja...cki

  • 4. Data: 2010-02-18 09:53:34
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "skryba ogorodowy" największym lingwistą Karpat nie zostanie:

    > Nowe określenie w TV Meteo:
    > To jeszcze nie przedwiośnie ale już zazimie.

    Eeeee, dlaczego nowe? Wiele jest tego typu określeń. Dajmy na to zadupie.
    Jeszcze nie platynowa blondynka, ale już nie ruda śląska.

    Pozdrawiam mętnie Johnny

  • 5. Data: 2010-02-18 10:34:47
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kręcą się ptaszory i drą dzioby na potęgę. :-)
    > To ożywienie to dla mnie to jednoznaczny sygnał, że zima ma się ku

    Od 2 tygodni kosy szaleją na balkonie pałaszując nasiona słonecznika w
    tempie RKM-u.
    Jeszcze się do samiczek nie zalecają. To jednak niebawem nastąpi.

    Pozdrawiam odwilżowo
    skryba

  • 6. Data: 2010-02-18 10:38:29
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skryba ogorodowy" największym lingwistą Karpat nie zostanie:

    > Eeeee, dlaczego nowe? Wiele jest tego typu określeń. Dajmy na to zadupie.
    > Jeszcze nie platynowa blondynka, ale już nie ruda śląska.

    Swego czasu pewien góral bajał:
    Istebna jest jak moja gaździna.
    Okolice pikne choć dziura pierunowa.

    Pozdrawiam godkowo
    skryba

  • 7. Data: 2010-02-18 13:20:05
    Od: "Marek Migurski" <m...@i...eu>

    Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nowe określenie w TV Meteo:
    > To jeszcze nie przedwiośnie ale już zazimie.
    >
    > Pozdrawiam słowotwórczo
    > skryba

    Widać że ktoś jest zauroczony słowem "zadupie"

  • 8. Data: 2010-02-18 14:16:10
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Migurski" <m...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Widać że ktoś jest zauroczony słowem "zadupie"

    Widać to jak "na dłoni".

    W ten sposób doszliśmy do zadupia na dłoni.
    Czy to jeszcze ogrodnictwo czy już erotyka?
    :-))

    Pozdrawiam dociekliwie
    skryba

  • 9. Data: 2010-02-18 14:28:13
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Widać to jak "na dłoni".
    >
    > W ten sposób doszliśmy do zadupia na dłoni.
    > Czy to jeszcze ogrodnictwo czy już erotyka?

    To zależy czy trzymasz kaktus w tej dłoni... :-)))))))

  • 10. Data: 2010-02-18 14:58:41
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To zależy czy trzymasz kaktus w tej dłoni... :-)))))))

    Natomist tylko od Ciebie zależy czy czytasz ze zrozumieniem.