  • 1. Data: 2009-10-14 13:01:03
    Temat: Zielone kolczaste jajko - jak się nazywa ta roślina
    Od: "yooseph" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    mam takie małe pytanko, na pewno ktoś tutaj musi znać odpowiedź: chciałbym
    wiedzieć jak nazywa się widoczne czasem na ogrodzeniach pnącze o
    jasnozielonych liściach, które owoce ma w postaci zielonych kolczastych
    "jajek" z czterema (?) nasionami w środku.

    Pozdro
    yooseph

  • 2. Data: 2009-10-14 13:21:05
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    yooseph pisze:
    > jak nazywa się widoczne czasem na ogrodzeniach pnącze o
    > jasnozielonych liściach, które owoce ma w postaci zielonych kolczastych
    > "jajek" z czterema (?) nasionami w środku.

    Kolczurka klapowana.
    --
    B.

  • 3. Data: 2009-10-14 13:37:35
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "yooseph" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    Żony stosują , gdy chcą struć męża...
    I do odprawiania czarów i wróżb...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bielu%C5%84

  • 4. Data: 2009-10-14 14:49:41
    Od: "yooseph" <y...@W...gazeta.pl>

    Prawusek <p...@i...pl> napisał(a):

    > "yooseph" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    >
    > Żony stosują , gdy chcą struć męża...
    > I do odprawiania czarów i wróżb...
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Bielu%C5%84

    Dziękuję za odpowiedzi. Na pewno jest to kolczurka, bieluń to wiem jak wygląda.