  • 1. Data: 2011-02-20 16:16:56
    Temat: Zmiana koloru zamka
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Głupi problem ;)

    Załóżmy, że mam zamek, taki w kurtce krótki ozdobny. Tenże zamek jest
    oczojebnie srebrny i chciałbym sprawić, żeby był ciemniejszy, najlepiej
    czarny. Zamek nie będzie często używany (jest głównie ozdobą). Co mogę
    zrobić? Jakiś spray to chyba się nie utrzyma? :>

    Piszą posta wpadłem jeszcze, że można spróbować zamek zmienić, ale to
    wydaje mi się dość pracochłonne ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2011-02-20 17:56:17
    Temat: Re: Zmiana koloru zamka
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >czarny. Zamek nie będzie często używany (jest głównie ozdobą). Co mogę
    >zrobić? Jakiś spray to chyba się nie utrzyma? :>

    To chyba oczywiste. Musialbys sie pobawiac galwanotechnika
    a i to trwalosc bylaby problematyczna.

    >Piszą posta wpadłem jeszcze, że można spróbować zamek zmienić, ale to
    >wydaje mi się dość pracochłonne ;)

    Kupujesz nowy zamek, ktory wywoluje w Tobie glebokie och i ach,
    lecisz z nim do krawcowej, ktora za dyche czy pietnascie pln Ci go
    podmieni.

  • 3. Data: 2011-02-20 19:25:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 20 Feb 2011 18:56:17 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Kupujesz nowy zamek, ktory wywoluje w Tobie glebokie och i ach,
    > lecisz z nim do krawcowej, ktora za dyche czy pietnascie pln Ci go
    > podmieni.

    Krwawcowa... kurde... chyba za dużo czasu spędzam przed monitorem o_O

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2011-02-20 20:26:48
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > zrobić? Jakiś spray to chyba się nie utrzyma? :>
    >

    > Piszą posta wpadłem jeszcze, że można spróbować zamek zmienić, ale to

    Pomalować?

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-02-21 05:57:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kapsel wrote:

    > Krwawcowa... kurde... chyba za dużo czasu spędzam przed monitorem o_O

    możesz jeszcze użyć photoshopa... ;-)

  • 6. Data: 2011-02-21 10:20:35
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 20 Feb 2011 21:26:48 +0100, Grzexs napisał(a):

    > Pomalować?

    No taki miałem pierwotny plan, licząc że ktoś podpowie jaką farbę nabyć,
    ale już kolega wyżej wybił z głowy ten pomysł ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2011-02-22 12:07:36
    Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>

    Kapsel.sprawiłes mi wielkją radośc swoim pytaniem. Dziekuje

    > Krwawcowa... kurde... chyba za dużo czasu spędzam przed monitorem o_O

    A potem jeszcze raz. jestem Ci naprawde wdzieczny za poprawe humoru.

    P.s.
    I jeszcze jedna zagadka.
    Gdybys tak miał buty, które bardzo lubisz, sa wygodne, nieprzemakalne,
    ciepłe i w ogole super. No i dajmy na to zaczął by sie w nich rozklejac
    obcas. Do jakiego specjalisty bys sie udał po pomoc. Nie zorientujesz sie po
    słowie but (nie bedzie to butnik) ani obuwie (tez nie obuwnik). Jakby co to
    google pomoże. Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-02-22 12:28:04
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 22 Feb 2011 13:07:36 +0100, Andrzej Bogacki napisał(a):

    > Kapsel.sprawiłes mi wielkją radośc swoim pytaniem. Dziekuje

    zawsze do usług ;)
    Jak mówią "najciemniej pod latarnią", po prostu nie pomyślałem o tym...

> [...]
    > słowie but (nie bedzie to butnik) ani obuwie (tez nie obuwnik). Jakby co to

    Ale niejaki "Prześmiewca" to już wyżej mi odpisał :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net