  • 51. Data: 2013-02-23 15:16:31
    Temat: Re: Zwrot roznicy VAT - ku przestrodze
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:kfvinb$6et$1@node1.news.atman.pl...

    > Na 100% jestem przekonany ze koles nie mowi prawdy a te dachówki
    > to tylko jeden z wielu i wcale nie najwazniejszych zarzutow/uchybien
    > jak wykazal mu urzednik.

    Tez mam takie przekonanie. Wszystkie sytuacje jakie sam (dobrze) znam, ze
    ktos walczy US to potwiedzaja.

  • 52. Data: 2013-02-28 08:15:47
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.02.2013 Ergie <e...@s...pl> napisał/a:

    > No to u nas podobnie to wygląda, raz tylko słyszałem, że ktoś przegiął i
    > dołączył wszystkie faktury jak leci licząc na to, że urzędnicy za niego
    > sprawdza co można a co nie i dostał słowną reprymendę, że sam ma to sobie
    > uporządkować, bo jak nie to będzie próba wyłudzenia zwrotu. Ale normalnie

    I miał rację. Vide Art 6 ustęp 1 USTAWY z dnia 29 sierpnia 2005 r.
    o zwrocie osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem
    mieszkaniowym. Ale urzędas wie, że jak naskoczy na petenta, to ten
    się najczęściej przestraszy i zrobi co trzeba za niego.

    Ja słysząc od urzędasa tekst o "próbie wyłudzenia zwrotu"
    zaproponowałbym mu zapoznanie się z Art. 191 KK.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.