  • 1. Data: 2009-03-01 17:11:00
    Temat: błąd w PNB
    Od: "qbi" <s...@g...pl>

    Wiatm

    Jakiś czas temu odebrałem PNB ale nie zwróciłem uwagi że urżednik w UM
    błednie wpisał nazwę ulicy przy której mamy działkę. Zwróciłem uwagę na to
    gdy wypełniałem wniosek do PINB do zgłoszenia na budowę. Jaka jest teraz
    procedura ??

  • 2. Data: 2009-03-01 20:36:44
    Temat: Re: błąd w PNB
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "qbi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdy wypełniałem wniosek do PINB do zgłoszenia na budowę. Jaka jest teraz

    Jak numer działki się zgadza to nie przejmuj się tym.

  • 3. Data: 2009-03-01 20:45:09
    Od: "qbi" <s...@g...pl>

    Witam
    Numer działek się zgadzają tylko nazwa ulicy nie
    dzięki za odpowiedź

  • 4. Data: 2009-03-01 21:04:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bo to qórfa na rogó bylą...

    -----

  • 5. Data: 2009-03-02 10:31:46
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    qbi pisze:
    > Numer działek się zgadzają tylko nazwa ulicy

    [...]

    To o sprostowanie omyłki zwróć się do Starostwa, chyba, że urzędnik
    dobrze wpisał ;)