  • 21. Data: 2010-01-10 14:16:07
    Temat: Re: budowa domu a ogrod zimowy w przyszlosci
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
    news:hicjkr$2t3s$1@news2.ipartners.pl...
    > Juz w latach 70tych w USA przyjmowalo sie 3 samochody na rodzine.

    Zdaje sie, ze mieszkamy w Polsce... mamy polskie realia - zarobki, siec
    drog, odleglosci do miejsc docelowych takze sa "Polskie".
    Ja do sklepu, banku, pracy, znajomych, rodziny ide spacerkiem.
    W USA nic nie zalatwisz bez auta a podczas spaceru po osiedlu zostaniesz
    zatrzymany przez straz osiedlowa i zapytaja czy na pewno wszystko z toba w
    porzadku.

    Mozna oczywiscie mnozyc byty, czasem ponad miare a czasem w miare potrzeb.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2010-01-10 16:59:16
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 10 Sty, 15:16, "Quent" <x...@x...com> wrote:
> [...]
    > porzadku.
    >
    > Mozna oczywiscie mnozyc byty, czasem ponad miare a czasem w miare potrzeb.

    Oczywiscie, ze nie jest to temat do dyskusji, ale moze Twoja zona tez
    chcialaby miec auto do dyspozycji, kiedy Ty bedziesz w pracy...
    Moja pierwsza inwestycja po slubie bylo prawo jazdy dla zony.

  • 23. Data: 2010-01-11 15:14:02
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > porzadku.
    >
    > Mozna oczywiscie mnozyc byty, czasem ponad miare a czasem w miare potrzeb.

    Zgadzam się z Tobą w pełni.

    Krzysiek

  • 24. Data: 2010-01-11 15:18:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > chcialaby miec auto do dyspozycji, kiedy Ty bedziesz w pracy...
    > Moja pierwsza inwestycja po slubie bylo prawo jazdy dla zony.

    A czy dla auta konieczny jest duzy wykafelkowany garaz?
    Bez przesady. Wiata przed domem, obok domu i wystarczy z powodzeniem a i bez
    niej sie obejdzie.
    Jak ktos ma napiety budzet/ nie chce sie ladowac w kredyty to bezsensem jest
    ladowanie kasy w garaz.
    Do tej pory wszystkie moje samochody staly pod golym niebem i jakis
    specjalnych problemów z tym nie mialem.
    Jak sa wolne srodki to ok budowac garaz.

    Krzysiek