  • 41. Data: 2013-08-10 19:35:08
    Temat: Re: budowle podziemne...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Aug 2013 15:47:49 +0200, Budyń

    > A czy słowo "tymczasowy" w twojej okolicy znaczy to samo co w mojej?

    Znaczy to samo. Teraz zacytuję autora tego wątku:

    "Całość mam zamiar wykopać powiedzmy za 2 lata,
    i zrobić z tym coś zupełnie innego."

    Jeśli coś się stawia, a za dwa lata się "kasuje" to jest to z pewnością
    rozwiązanie tymczasowe. Podobnie z domkiem na mojej działce. Docelowo ma
    służyć ekipom budowlanym (aby nie tracili czasu na dojazdy) gdy już w końcu
    się zdecyduję na budowę, a potem pójdzie na przemiał. Takie były założenia.

    --
    Pozdor Myjk

  • 42. Data: 2013-08-10 19:40:08
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Jeśli coś się stawia, a za dwa lata się "kasuje" to jest to z pewnością
    > rozwiązanie tymczasowe.

    Aaa, chcesz łamać prawo bo termin w ustawie jest konkretny -paragraf ci do
    łamania prawa niepotrzebny. Czyli nie znalazłeś sposobu LEGALNEGO zakopania
    tego kontenera.

    b.

  • 43. Data: 2013-08-11 16:22:12
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 10.08.2013 o 10:02 Budyn <b...@r...pl> pisze:

    > U?ytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > wolno?ae mamy tak?
    > http://ewastankiewicz.wordpress.com/2013/06/04/r-a-z
    iemkiewicz-4-czerwca-swietem-demokracji-to-kpina/

    > no i ta wolno?ae pozwala nam g?osowaae zgodnie z uzyskana wiedz?. Satystyki
    > mówi? ze zdecydowana wiekszosc wyborców ma wiedze wy??cznie z telewizji
    > zatem nie przejmujemy sie internetem, prasa prawicow? - a telewizja ma
    > byc
    > "nasza". I jest.
    No ale co się dziwisz że mamy taką demokrację a nie inną, jak
    90% ludzi głosuje na tego co obieca więcej :( Po prostu rządzi
    nami motłoch i tak się dzieje nie tylko u nas, kiedyś w starożytnej
    Grecji była władza senatorów i senatu była fajna, mądra ale jak to władza
    także ona się zdegenerowała i ten model rządzenia się zużył, potem
    rządzili cesarze, królowie i też z tą władzą
    różnie dla ludu było, niestety mamy bardzo mały wpływ na to kto nami
    będzie rządził, chyba że zrobimy rewolucję jak we Francji ale to zmiana
    tez na krótką metę, bo teraz wybór mają podobny-dżuma albo cholera.

    > mianowicie kto? Poza pisem, który by? w s?abej koalicji i zmieniae nic nie
    > móg? nawet gdyby chcia?. A jazgot w mediach i je?dzenie po kaczorach
    > pamietasz?

    Pewnie, ale czym się PIS zajmował? głównie sobą i koalicjantami,
    to nie dziwota że tak szybko spadł do kanału, ale za chwilę
    będzie powtórka, nic się nie martw, będą mieli szansę, zobaczymy
    jak ją wykorzystają.

    > Masz media -masz w?adze niezale?nie od demokracji. Wiec tych komuszych
    > praw
    > nie zmienimy szybko, a perspektywy tego kraju s? kiepskie.
    Coś mi się kołacze że Prawo budowlane jest starsze i było już za IIRP.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 44. Data: 2013-08-11 19:38:43
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >Bardzo dużo ma wspólnego. Od dwudziestu trzech lat rządzą czerwoni. A te
    >zmiany od lewa do prawa są przez nich kontrolowane. Nie komuchy z ręki im
    >jedzą bo tylko komuchy mają >komplet materiałów na każdego. Taki układ.
    >Komuchy rządzą a reszta jest dla zmyłki. Dobrze tej reszcie dają zarobić.
    >Ale wymagają posłuszeństwa. Jak widać system działa.

    Oo! Jest i drugi baran, za chwile będzie stadko... już zbliża się redyk
    jesienny?

  • 45. Data: 2013-08-11 21:49:06
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 sierpnia 2013 19:38:43 UTC+2 użytkownik gzk napisał:

    > Oo! Jest i drugi baran, za chwile będzie stadko... już zbliża się redyk
    >
    > jesienny?

    Papcio w SB robił czy kapował na kumpli opozycjonistów w odwecie ze na niego kapują?

  • 46. Data: 2013-08-11 22:00:35
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >Papcio w SB robił czy kapował na kumpli opozycjonistów w odwecie ze na
    >niego kapują?

    Nie spodziewaj się, że z takimi baranami wejdę w dyskusję.......

  • 47. Data: 2013-08-12 07:46:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 10 Aug 2013 19:40:08 +0200, Budyń

    > Aaa, chcesz łamać prawo bo termin w ustawie jest konkretny -paragraf ci do
    > łamania prawa niepotrzebny. Czyli nie znalazłeś sposobu LEGALNEGO zakopania
    > tego kontenera.

    Po złożeniu oświadczenia i wyjaśnień dlaczego tak a nie inaczej, urząd
    pozwolił na spoczynek. Ja swoje zadanie spełniłem, dostałem zgodę i szlus.

    --
    Pozdor Myjk

  • 48. Data: 2013-08-12 08:20:53
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > eee, wątpię. Boczny nacisk chyba niewielki będzie. Ktoś umi policzyć ?

    Na szybko to przyjmij ze parcie boczne gruntu na sciany bedzie wynosi:
    ciezar gruntu * 0,5 (ten wspolczynnik sie różni w2 zaleznosci od gruntu a
    0,5 to mniej wiecej wartosc srodkowa przedzialu)

  • 49. Data: 2013-08-12 08:30:18
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > mianowicie kto? Poza pisem, który był w słabej koalicji i zmienić nic nie
    > mógł nawet gdyby chciał. A jazgot w mediach i jeżdzenie po kaczorach
    > pamiętasz?
    > Masz media -masz władzę niezależnie od demokracji. Więc tych komuszych
    > praw nie zmienimy szybko, a perspektywy tego kraju są kiepskie.

    Ale to byla najwieksza zaleta PiS ze zajmowal sie tylko polityka- nie
    mogl/nie chcial zajmowac sie gospodarka i dzieki temu ona sie jakos turlala
    do przodu

  • 50. Data: 2013-08-12 10:23:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Według mnie z postawieniem kontenera mniejszy problem niż z
    > zakopaniem. W Polsce własność ziemi jest dwu wymiarowa. Długość x
    > szerokość. Co pod ziemią państwowe i jak chcesz dużą dziurę wykopać
    > to właściciel musi się zgodzić. Bo małe i niezbyt głębokie zwyczajowo
    > pozwala robić bez pozwolenia. Pewno dlatego jest formułka ze coś
    > trwale związane z gruntem.

    co za genialna ekspertyza prawna.