eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › ceny gazu niemal podwoiły się w poniedziałek (wzrost sięga 80 proc.). Drożeje także ropa naftowa, cena za baryłkę sięga już blisko 140 dol

  • 1. Data: 2022-03-07 19:56:45
    Temat: ceny gazu niemal podwoiły się w poniedziałek (wzrost sięga 80 proc.). Drożeje także ropa naftowa, cena za baryłkę sięga już blisko 140 dol
    Od: a a <m...@g...com>

    ceny gazu niemal podwoiły się w poniedziałek (wzrost sięga 80 proc.). Drożeje także
    ropa naftowa, cena za baryłkę sięga już blisko 140 dol

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/cena-gazu-
    wystrzelila-to-moze-uderzyc-w-dostawcow-tego-surowca
    /7f6h6n8

  • 2. Data: 2022-03-08 00:56:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:78b39dcf-bdd7-4afc-9e9b-9f280fe4c3dcn@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

> [...]
    >
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/cena-gazu-
    wystrzelila-to-
    > moze-uderzyc-w-dostawcow-tego-surowca/7f6h6n8

    wiosna idzie na nieszczęście dla russkich :)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 3. Data: 2022-03-08 01:15:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 8 March 2022 at 00:54:37 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    > dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce
    wiosna wiosną a jeszcze 2 tygodnie mrozów

    a potem napełnianie zbiorników na jesień i zimę i gaz nigdy nie stanieje

    W poniedziałek energia elektryczna drożała na rynkach hurtowych w całej Europie. Na
    giełdzie Nord Pool megawatogodzina energii z dostawą na wtorek w Niemczech kosztowała
    487,57 euro, czyli o 19 proc. więcej niż dzień wcześniej. Jeszcze mocniej rosły
    stawki we Francji - o 28 proc. do 540,66 euro, na Litwie - również o 28 proc. do
    268,83 euro, czy w Polsce - o 24 proc. 171,90 euro.

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/silne-zwyz
    ki-na-rynkach-surowcow-winduja-ceny-energii/ky9kst2

    a ta cena prądu we Francji, 540 euro to jest 2700zł za 1 mWh czyli 2,70 zl za 1 kWh
    i to w hurcie, bez marży, bez vat

    czyli dla Zenka cena prądu we Francji to aż 4zł za 1kWh

  • 4. Data: 2022-03-08 01:46:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:dbffa2c2-3c27-4338-b3e6-9f88521747aen@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > wiosna wiosną a jeszcze 2 tygodnie mrozów

    nom słyszałe, że w Polsce ma przywalić -15 :/

  • 5. Data: 2022-03-08 01:49:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 8 March 2022 at 01:45:01 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    > dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce
    -15 to już nie ale caly tydzień będzie z nocnymi przymrozkami ze wschodu
    a kolejny tydzien już cieplejszy

    Ale nie ma to jak kanadyjska Syberia

    Cold spot in Canada: -34.6 °C-30.3 °F Eureka, NU

    https://weather.gc.ca/canada_e.html

  • 6. Data: 2022-03-08 02:24:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.03.2022 o 19:56, a a pisze:
    > ceny

    PLONK!
    https://en.everybodywiki.com/Plonk_(Usenet)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2022-03-08 06:56:30
    Temat: Re: ceny gazu niemal podwoiły się w poniedziałek...
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, LordBluzg(R).
    On 08.03.2022 02:24 you wrote:

    > PLONK! https://en.everybodywiki.com/Plonk_(Usenet)

    Ja już dawno mam w kiblu te śmieci, ale jak wczoraj wlazłem na grupę
    przez www bez filtrowania to się przerazilem ile tego g... pływa.

    --
    Pete