  • 11. Data: 2009-03-17 09:16:30
    Temat: Re: co do kuchni
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gpnope$i5i$1@inews.gazeta.pl...
    > Internauta Marek Dyjor (m...@p...onet.pl) w wiadomości
    > news:gpmeup$mhm$1@news.onet.pl nabazgrał(a):

    > To już nie te lataco kiedyś teraz w/w mają duże problemy z elektroniką i
    > tak samo czesto zaglądają do serwiów jak inne marki.

    A co on napisał? Trzeba czytać ze zrozumieniem.

  • 12. Data: 2009-03-17 11:58:42
    Od: GoAbroad <g...@i...pl>

    Witam,

    U mnie też przeważa Bosch (piekarnik z teleskopami, zmywarka, płyta
    indukcyjna). Bosch/Siemens sporo pozytywnych opinii. Do końca marca
    jest promocja Boscha - 5 lat gwarancji.

    Okap szklany Amica.

    Lodówka Samsung side by side (bez zewnętrznej kostkarki i barku) klasa
    A, noFrost -wiele pozytywnych opinii (sprzedawcy w sklepach, Internet)
    w porównaniu do Whirpoola. Niestety Bosch side by side to już znacznie
    większy wydatek...

  • 13. Data: 2009-03-17 15:26:03
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >A, noFrost -wiele pozytywnych opinii (sprzedawcy w sklepach, Internet)
    >w porównaniu do Whirpoola. Niestety Bosch side by side to już znacznie

    A oglądałeś tego Boscha? Ja tak, podobnie jak Daewoo, Miele czy Liebherra. Z
    tych wszystkich najlepsze wrażenie sprawiał właśnie Samsung z bardzo dużym
    wyborem lodówek tego typu. W końcu kupilem ich najnowszy model z kostkarką i
    powłoką antybakteryjną i jestem bardzo zadowolony. Stosunek ceny do jakości
    jest atrakcyjny, lodówka ma nowoczesny design - jest po prostu ładna i
    wygodna, czego nie można powiedzieć o konkurentach.

  • 14. Data: 2009-03-18 07:36:14
    Od: GoAbroad <g...@i...pl>

    > A oglądałeś tego Boscha?

    Niestety nie miałem okazji, tylko przeglądałem w katalogu. Pierwotnie
    zastanawiałem się nad pojedynczą lodówką Boscha ze stali nierdzewnej
    INOX, jedakże ostatecznie przeważyła szala pojemności i wybór padł na
    Samsunga. Jak będzie się sprawował to okaże się za parę lat :)
    Whirpool niestety nie miał zbyt dobrych opinii sprzedawców AGD
    (bynajmniej w moim rejonie na południu) ale według paramatrów podanych
    przez producenta należy do energooszczednych.
    Kiedyś spotkała mnie przykra niespodzianka z urządzeniem Samsunga, ale
    myślę że się już poprawili od tego czasu ;)

  • 15. Data: 2009-03-22 11:04:18
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > kurcze jaki sprzęt wybrać do kuchni

    to ja tobie doradze z moich doswiadczen trzech (wlasciwie 4) kuchni

    > piekarnik, -
    zobacz na funkcjonalnosci jakie potrzebujesz (ja chcialem 2w1 piekarnik
    z mikrofala, bo nie mam miejsca i wzialem TEKE i jest OK. )

    > płyta indukcyjna,

    teka
    odradzam AEG elektrolux ("przyciski" raz sie przyciskaja, raz nie, jak
    im czapka stoi), Bosch tak 50/50

    > zmywarka

    bosch, odrazam AEG Elektrolux

    >, mikrofala,

    same mikro to tylko z boshami mialem do czynienia,wiec nie mam
    porownania z innymi

    ? szuflada podgrzewana, -
    nie wiem co to, ale,
    jak bedziesz miec pod plyta indu, to bedzie podgrzewana przy gotowaniu ;)

    > lodówka z zamrażarka do zabudowy.

    to zalezy co potrzebujesz
    ja wzialem elektroluxa, bo byl cichy i faktycznie jest nieslyszalny,
    nawet w srodku nocy, ale szuflady ma zrobione z kiepskiego tworzywa i
    wszystkie mam juz popekane (ok, polowa od tego, ze zdarzylo sie, iz
    wypadla i stuknela o podloge)

  • 16. Data: 2009-03-22 16:33:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    doslaw wrote:

    > to ja tobie doradze z moich doswiadczen trzech (wlasciwie 4) kuchni

    > zobacz na funkcjonalnosci jakie potrzebujesz (ja chcialem 2w1
    > piekarnik z mikrofala, bo nie mam miejsca i wzialem TEKE i jest OK. )

    właśnie napisz mi jak sie takie cudo sprawdza i czy oni mają piekarnik
    pełnowymiarowy z funkcją mikrofali czt to jest mikrofala (mała) z funkcją
    piekarnika

  • 17. Data: 2009-03-23 19:46:47
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Zasada jest prosta:

    wchodzisz na strony ze sprzętami AGD typu ceneo.pl, skapiec.pl itd.

    Wyszukujesz sprzęty, które mają najwięcej pozytywnych opinii.

    Ustalasz górny limit ceny.

    Czytasz komentarze ludzi, którzy ten sprzęt już kupili.

    Wybierasz sklep i atrakcyjną ofertę cenową.

    Czekasz w domu na sprzęt i cieszysz się, że cała masa upierdliwych i
    dokładnych ludzi (w tym pewnie po częsci o sobie piszę) wyszukała to
    wszystko co Ty statystycznie potrzebowałbyś z atrakcyjnym stosunkiem ceny do
    jakości.
    --

    P a l m @