  • 11. Data: 2009-01-12 18:40:21
    Temat: Re: co na podlogi
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gkfnpo$8q8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > rodzice namawjaja mnie na podloge desek sosnowych.
    > mowia ze jest bardziej elegacka niz jakies badziewne panele.
    > juz sam nie wiem co mam wybrac :/

    Ja zawsze w tym momencie mówię "świetny pomysł, dołożycie mi do nich,
    prawda?". I w ten sposób już mi jeden sąsiad nie dołożył do dachówki, jeden
    wujek do kolorowych okien itd.

  • 12. Data: 2009-01-12 20:42:01
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Wojtek pisze:
    > rodzice namawjaja mnie na podloge desek sosnowych.
    > mowia ze jest bardziej elegacka niz jakies badziewne panele.
    > juz sam nie wiem co mam wybrac :/

    Deski sosnowe sa bardziej eleganckie i bardziej miekkie niz panale
    badziewne.
    Na deske sosnowa jak cos upadnie (kubek, widelec etc) to sladzostaje i
    nie ma zmiluj.
    Jak masz psa to masz w deskach slady pazurow itd itd.
    BTW deski to sie generalnie na legarach uklada, a legary powinny miec ok
    5-10cm wysokosci, deska ma ok 3cm grubosci.

    BR
    Igus'

  • 13. Data: 2009-01-13 06:26:17
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    czyli dodatkowy koszt na legary :/

  • 14. Data: 2009-01-13 18:52:10
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Wojtek pisze:
    > czyli dodatkowy koszt na legary :/

    Koszt jak koszt, zmniejsza się ilość miejsca pomiędzy posadzka a sufitem.
    Legar + deska to ok 10cm, badziewny padel + pianka to ok 2cm.
    Deski mozna kleić do posadzki, ale to dosyć karkołomne i wymaga wysokiej
    jakości desek (droższych).

    BR
    Igus'

  • 15. Data: 2009-01-14 09:01:27
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    wiec wszystko przemawia za panelami ?
    chce AC5 12mm

  • 16. Data: 2009-01-14 09:40:26
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 14 Jan, 10:01, "Wojtek" <n...@o...pl> wrote:
    > wiec wszystko przemawia za panelami ?

    Jeśli dla Ciebie wszystko to pieniądze to masz rację.
    Na szczęście są ludzie dla ktorych pieniądze to nie wszystko (nawet
    taki film zrobili).
    Poza pieniędzmi nic nie przemawia za panelami.
    Jak budzetu nie starcza to moze fakycznie poloz na początek wykladzine
    (moze byc jeszcz tansza), przez rok pozbieraj kase i polozysz deski
    (jesion, dab egoztyki to na prawde twarde i odporne).

    --
    ZZ@private