  • 1. Data: 2011-09-13 18:09:54
    Temat: czosnek nie czosnek
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Czy zdarzyło się Wam,
    że czosnek nie ma aromatu (smaku) czosnku?
    Czosnek rośnie na mojej działce w różnych miejscach,
    a to w okolicy truskawek, wokół szklarni, czy po innych kątach.
    Pierwsze czosnki wykopałam w lipcu, inne w sierpniu.
    I po raz pierwszy zdarzyło się, że ząbki mają inny zapach i smak
    niż typowy dla czosnku. Nawet nie wiem jak nazwać ten smak.

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 2. Data: 2011-09-13 19:32:42
    Temat: Re: czosnek nie czosnek
    Od: "moon" <m...@y...com>

    Krycha wrote:
> [...]
    > I po raz pierwszy zdarzyło się, że ząbki mają inny zapach i smak
    > niż typowy dla czosnku. Nawet nie wiem jak nazwać ten smak.

    może z chin?
    one są słabe.

    moon

  • 3. Data: 2011-09-13 19:48:29
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-13 21:32, moon pisze:

    > może z chin?
    > one są słabe.
    >
    > moon

    Nie. To jest nasz czosnek, który sadzę z czosnku z poprzednich lat.
    Niektóre rosną w tym samym miejscu z roku na rok.

    Krycha.