    From: szary <s...@n...pl>
    Date: Wed, 11 Jun 2014 10:54:28 +0200
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: czym mieszać klej do BK?

    ..bo mam dylemat czy kupować betoniarkę (jakaś ?bws? 120L, 1.1kW z OBI
    ,miałbym ją w specjalnej cenie ~720), tylko nie bardzo widzę dla niej
    zastosowanie, zawsze się niby przyda, komin (murowany), jakieś schodki,
    tarasik 2x5, chodniczek, ale mogę też czasem na trochę pożyczyć od sąsiadów
    starą 250L

    Czy jakiś mieszalnik? Czy mieszać starą, mocną ale bez SDS makitą i
    mieszadłem?
    To się miesza w wiadrze czy większej beczce czy lepiej małej betoniarce?

    Sorki za zdaje się prosty temat, ja Samorob, na YT czy ggole jakoś nie mogę
    znaleźć tak banalnego materiału.
    Inna sprawa że mam solbet (24) odm 600, ale nie wiedziałem że mam sprawdzać
    jakieś klasy (D4?) równości - miał być pod klej ale czy jest? może trzeba
    będzie jechać na zaprawie