    Date: Wed, 04 Dec 2013 22:51:47 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: czym posklejać luxfery?

    witam
    mam w ścianie 40 letni wentylator. prawie 40na40 cm, chcę go usunąć, ale
    zamiast niego wstawić 4 luxfery. kupiłem, ale jak zobaczyłem cenę
    zaprawy 45zł, to zrezygnowałem. czy możecie mi poradzić jak taniej
    posklejać te luxfery? może na jakiś klej do płytek ceramicznych, albo
    cokolwiek innego? pomieszczenie to magazyn, nikt tego nie będzie oceniał
    pod względem estetyki, a chcę aby trochę światła wpadało.
    Dzięki
    ToMasz