  • 1. Data: 2012-01-30 15:19:01
    Temat: czym uszczelnic?
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    witam

    Już wiem czemu u mnie w domu tak zimno. Przyłożyłem zapaloną zapałkę do
    krawędzi, w której łączą się framuga drzwi balkonowych (plastik) i ściana
    mieszkania (beton chyba). Zapałka została od razu zdmuchnieta.

    Szczelina między powyższymi jest minimalna, właściwie niewidoczna. Noża w
    nią nie włożę.

    Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić? Czym, jak? Wezcie tez pod uwage ze bede
    to uszczelnial teraz, gdy na zewnatrz jest -10, czy substancja jaką mi
    polecicie dobrze zwiąże na takim mrozie

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk \n http://tradematik.pl

  • 2. Data: 2012-01-30 15:24:08
    Temat: Re: czym uszczelnic?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-30 16:19, Konrad Karpieszuk pisze:
> [...]
    >
    > Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić? Czym, jak? Wezcie tez pod uwage ze bede
    > to uszczelnial teraz, gdy na zewnatrz jest -10, czy substancja jaką mi

    na już to zaklej to taśmą izolacyjną, szeroką
    byle by nie wiało

  • 3. Data: 2012-01-30 16:28:57
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 16:24:08 +0100, Usrobo napisał(a):
    > na już to zaklej to taśmą izolacyjną, szeroką byle by nie wiało

    heh, genialne w swojej prostocie :)

    a co na potem? jak juz sie cieplo zrobi, czym to mozna bedzie zakleic?

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk \n http://tradematik.pl

  • 4. Data: 2012-01-30 16:43:20
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-30 17:28, Konrad Karpieszuk pisze:

    > heh, genialne w swojej prostocie :)
    >
    > a co na potem? jak juz sie cieplo zrobi, czym to mozna bedzie zakleic?

    jesli to jest na styku ramy okna i ściany i wieje na wylot
    to nie pozostaje nic innego jak wykuć i zapiankować

    michal

  • 5. Data: 2012-01-30 17:39:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 15:19:01 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisał(a):

> [...]
    >
    > Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić? Czym, jak? Wezcie tez pod uwage ze bede
    > to uszczelnial teraz, gdy na zewnatrz jest -10, czy substancja jaką mi

    Odskrobać ciut więcej i silikonem.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2012-01-30 20:29:46
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

> [...]
    >
    > Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić? Czym, jak? Wezcie tez pod uwage ze bede
    > to uszczelnial teraz, gdy na zewnatrz jest -10, czy substancja jaką mi

    Lekko rozkuć i władować silikon.

  • 7. Data: 2012-01-31 18:07:18
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Lekko rozkuć i władować silikon.

    Darmowa mikrowentylacja ;) Ale ja bym dal akryl, nie smierdzi tak i chyba
    bardziej plastyczny by wepchnac go do szczeliny.