  • 21. Data: 2011-06-06 17:44:05
    Temat: Re: czym zabezpieczyć balkon przed wypadaniem przedmiotów ;) ?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iscoti$sia$...@n...news.atman.pl...
    > Po przeczytaniu Twojego postu zacząłem poszukiwania dla siebie.
    > Znalazłem m.in. tego producenta - ma spory wybór
    > http://allegro.pl/sklep/1734664_oslony-balkonowe
    >
    > Chociaż to nie dla mnie - ja szukam siatki balkonowej, a tej jakby
    > mniej...

    Osłonę balkonową już mam firmy DecoTeam24 100cm ale sięga ona do poręczy ale
    parę cm w dół mam prześwit.

  • 22. Data: 2011-06-06 21:45:28
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-06-06 19:44, . pisze:

    > Osłonę balkonową już mam firmy DecoTeam24 100cm ale sięga ona do poręczy
    > ale parę cm w dół mam prześwit.

    Tak głupio zapytam - nie można po prostu obniżyć?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 23. Data: 2011-06-07 18:25:35
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości grup

    > Tak głupio zapytam - nie można po prostu obniżyć?

    Nie, na przeciw mam 8 piętrowy blok zawsze to z 10 cm mniej widać z ulicy i
    okien na wprost

  • 24. Data: 2011-06-07 19:08:28
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-06-07 20:25, . pisze:

    > Nie, na przeciw mam 8 piętrowy blok zawsze to z 10 cm mniej widać z
    > ulicy i okien na wprost

    A to przepraszam.